min biografi !
Jag som egentligen heter Tatiana föddes den 10 december 1997 i Pskov. Jag var jätte svag när jag kom till världen. Vägde bara 1100 g = ett mjölkpaket. Var 45 cm och jag föddes med dubbel lunginflamation plus att jag var 1 månad för tidigt född. Fick ligga i en respirator i 2 - 3 dagar med dropp och fick också medicin för min lunginflamation. Sen om jag inte skulle fått den hjälpen jag behövde skulle jag nog ha dött. När jag var ungefär 2 år tog min biologiska pappa livet av sig p.g.a droger. Men det hände samma sak med mamma 1 år senare. Jag fick vara utan mat och vatten i 5-6 dagar och om jag var utan 1 dag till skulle jag dött. Fick åka bil i 2 -4 timmar innan jag kom fram till barnhemmet som jag skulle vara 1 år på. Sen när jag var 4,5 kom mina " riktiga " föräldrar och hämtade mig och vi åkte till Sverige. Jag trodde då att Sverige var Amerika.. ( Hahha ) Lärde mig Svenska på ungefär 4 - 6 månader ( osäker ). Sen gillade jag också chips. Jag var rädd för att gå i trappor och åka hiss. Var också rädd för dammsugare. Jag var väldigt nyfiken och jättebusig. När jag var 5 eller 6 år då råkade jag låsa in mig själv på ett hotell i Finland. Låste också in mig i en hiss där borta. Jag var också väldigt söt , Hade en barndoms vän som jag umgicks med mycket , men vi växte ifrån varandra. Har nästan inga minnen ifrån tiden i Ryssland , mina " riktiga " föräldrar har berättat allt för mig.Nu tänker jag jätte mycket på mina biologiska föräldrar, Kan börja gråta om jag drömmer en dröm om dom... Saknar dom som FAN.
VARFÖR ???????