• Antilopen

Vi från tråden "För oss som planerat att amma länge!"

Här kan vi skriva en rad om oss själva

• Svar på tråden Vi från tråden "För oss som planerat att amma länge!"
  • Antilopen

Jag börjar då... Vet inte hur mycket information ni tycker vi ska ha med? Och kan någon kanske göra en snygg lista? Jag surfar från mobilen så jag kan inte göra det... Här är lite kort info om mig iaf: Antilopen, 22 år, son född i september 2011, första barnet, Stockholm. Typ så eller vad tycker ni?

• Minion
    Antilopen skrev 2012-10-09 16:47:35 följande:
    Jag börjar då... Vet inte hur mycket information ni tycker vi ska ha med? Och kan någon kanske göra en snygg lista? Jag surfar från mobilen så jag kan inte göra det... Här är lite kort info om mig iaf: Antilopen, 22 år, son född i september 2011, första barnet, Stockholm. Typ så eller vad tycker ni?
    Blir nog jättebra så :)
    Vad hade du tänkt dig för slags lista?

Här är lite om mig iaf:
    Är inte vidare hemlig av mig så, jag heter Krista egentligen, 29 år, sambo sen 1 år tillbaka med barnens pappa (vi var separerade i drygt ett år innan yngsta blev till).
    Son född 2001, dotter född 2004, dotter född 2007 och son född juli 2012, bor i Falun, dalarna Glad
  • Elvis Mamma

Å här kommer lite om mig

Heter Simone, är 23, mamma till Elvis född April -06 och Enya född Juni -12, bor tillsammans med barnens pappa i Falun i Dalarna

• tutubi

Och jag då :)

Jag bor på Svalbard sedan med min dotter Lea Hiwaga som snart blir 1 år.  Jag är 24 år.

Ja, det var väl allt tror jag, mer finns på bloggen om ni vill veta mer :)

Svar på tråden Vi från tråden "För oss som planerat att amma länge!"