• canii78

Tjejer/kvinnor i Göteborgstrakten som är bi eller homosexuella?

Hej,

Även jag som några andra här har reggat mig på diverse sajter såsom Sylvia, Qx, BC mm, utan resultat. Tänkte kanske finns fler i Göteborgs trakten som kan tjöta lite och dela med sig av era erfarenheter. 
    Hoppas vi ses! :)  

• Svar på tråden Tjejer/kvinnor i Göteborgstrakten som är bi eller homosexuella?
  • Anonym (gbg tjej)

jag med.... men då har jag säkert redan vart på er sida på qx o blivit dissad? ;) eller dissat..... 
    funderar på var man hittar tjejer som inte är aktiva på qx? och som inte är ute och festar? 

• Anonym (Miss)
    Anonym (gbg tjej) skrev 2013-06-02 11:22:39 följande:
    jag med.... men då har jag säkert redan vart på er sida på qx o blivit dissad? ;) eller dissat..... 

funderar på var man hittar tjejer som inte är aktiva på qx? och som inte är ute och festar? 

Som så många andra här har jag oxå försökt mig på sajter som qx men utan resultat! Jag ser bra ut, är trevlig, snäll, omtänksam men det verkar omöjligt att få kontakt med tjejer??

Jag festar inte så mkt, föredrar hemmakvällar :D
  • Anonym (hp funkar)

.. i alla fall för mig Solig
    men det kanske är för att jag uppfattas som en riktig ängel..  *skenet bedrar*
    jag har inte riktigt bestämt mig men är öppen för det mesta. har träffat ett par "nyfikna" tjejer/kvinnor som gärna pratar. träff med en förrförra helgen och tror inte hon ångrar sig... Drömmer (inte jag heller) 

• JonasJ

Ingen härlig tjej här som vill träffa ett spännande par kanske.... Boendes i gbg;)

• Anonym (Jag vill med!)

Jag hoppar gärna in i tråden, om jag får ;)

Är dock inte göteborgare!

• Anonym (Jag vill med!)

Jag hoppar gärna in i tråden, om jag får ;)

Är dock inte göteborgare!

Svar på tråden Tjejer/kvinnor i Göteborgstrakten som är bi eller homosexuella?