• Samiga

Adopterad från Colombia bor i Göteborg

Hej är du som jag adopterad från colombia men vill träffa andra som också är adopterad från colombia. Jag tänkte starta en grupp där vi kunde träffas och prata och skapa nya kontakter. Lära känna varann, pyssla och göra saker även på helgerna. Eftersom jag vill starta detta skulle jag vilja att det fanns fler som kunnde hjälpa till med planering mm. Alla är så klart med och bestämmer vart och när vi kan träffas. Detta är ju så klart för alla. Vi kan ju börja med att kanske träffas inne i centrum och ta en fika sedan kan man ju planera nästa gång vi ska träffas och vad vi ska göra. Det finns säkert vissa som har barn som jag så detta vore ju även kul för barnen. Så låter detta intressant så hör av dig, det blir ju roligare om fler hör av sig. Kram=)

• Svar på tråden Adopterad från Colombia bor i Göteborg
  • Anonima

Pratar ni spanska i colombia? Jag är från mexiko och är 18 år å har barn vill träffa andra som kan spanska

• Lollan01

Hej, om du ser detta, så har jag just flyttat till göteborg och är också adopterad från colombia och det hade varit jättekul och träffa andra som också är det :) 

kram 

• Samiga

Va kul! Förlåt för att det tagit sådan tid att svara men då får vi fixa fler colombianer så kan vi alla träffas! Hur gammal är du hur länge har du bott här i göteborg? Jag bor i Biskopsgården!kram

• Samiga

Va kul! Men vart i göteborg bor du? Hur gammal är du vad brukar du göra annars då jobbar du eller vad gör du?kram

• Yesid81

Hej!

Jag är också adopterad från colombia och bor i Partille. Jag var nästa 3 år när jag kom från Cucuta i nordöstra Colombia. Är det fortfarande någon kvar här ?

• Samiga

Hej såg din tråd jag är.adopterad från colombia och det skulle vara så kul att lära känna dig. Hör.av dig det lättaste är om du hör av dig via email extremfrontside2010@live.se där svarar jag direkt.

• Samiga

alla ni som skrivit hör av er till min email är inte inne här varje dag skriv till min email så kan vi bestäma.något alla när.vi kan ses vore tråkigt om vi inte planerar in något. extremfrontside2010@live.se skriv och berätta vilka ni är så jag kommer i håg. ????

• Peter 22

Hej samiga. Jag är adopterade från Colombia och kom till Sverige 1970, då var jag 4 år. Har bott i göteborg i ungefär 13 år. Jobbar på gatubolget. Bor med min fru och min 9 åriga son. Har letat efter en förening eller nåt liknande i många .

Svar på tråden Adopterad från Colombia bor i Göteborg