• Hannapannagalenpanna

Äl+7 å har precis testat :)

HI hi hi... fick äntligen mina tester från testlagret. Testade idag ÄL+7 ( vet att det är tidigt) MEN fick en sssuuuuuppeeer svag ljus rosa skugga. Ropar INTE hej ännu.. men shit va häftigt det känns.. om det blir starkare lägger jag in bild... ho ho ho..hi hi hi :)

• Svar på tråden Äl+7 å har precis testat :)
  • Hannapannagalenpanna

Hi hi ho ho!! skriver i min egen tråd för jag e så glad. såhär tidigt kan man väll inte få spök?? Åhhhh hoppas :)! Tror. Känn så.. pirrigt

• Hannapannagalenpanna

Lägger upp en bild å ser att det inte syns alls så bra som i verkligheten. Men det ÄR där :) Å kom på en gång :)

Kanske kan nån trixa?
  • Flisan79

Jättekul och visst finns det en chans att det stämmer.

Däremot undrar jag hur du kan veta exakt när du hade äl. Det kan man ju varken veta med äl-test eller "på känn".

• Hannapannagalenpanna
    Flisan79 skrev 2012-10-03 15:21:50 följande:
    Jättekul och visst finns det en chans att det stämmer.

Däremot undrar jag hur du kan veta exakt när du hade äl. Det kan man ju varken veta med äl-test eller "på känn".
    Jag gjorde VUL därför är jag så säker! :)
  • Flisan79

Jag menar inget illa . Det är trots allt fullt möjligt att plussa på dag 7 om ägget fäste direkt dag 5-6.

• gosnosen

Ser ju onekligen något svagt, hoppas hoppas! Jag plussade svagt på äl+9 och har fått starkare streck varje dag sen dess (är nu på äl+15 eller bim+2) och jag är totalsäker på min ägglossning och nästan säker på när ägget fäste, tro det eller ej, men på äl+4, kändes jättetydligt!

• Hannapannagalenpanna
    Flisan79 skrev 2012-10-03 15:43:40 följande:
    Fast de ser ju inte heller exakt. De ser ju bara äggblåsan.
    Nä klart dom inte följer förloppet men hon kunde se att jag mest troligt dagen innan haft ägglossning. I vilket fall som helst så har vi haft sex alla dagar i veckan.
Svar på tråden Äl+7 å har precis testat :)