• Cattis86

Hurraaaa!!! I morgon skickas våra papper till Polen!!! <3

Åhhh, vill bara skrika ut min lycka och glädje!!! Har redan gråtit en skvätt vill jag lova! ;´)
    Måste bara få berätta för någon!!

Idag fick vi ett mail från våran handläggare på BFA om att våra papper har gått igenom legaliseringen och att våra papper skickas till Polen i morgon!!!! Vi e så himla glada här, äääääntligen!!! :D

Kan man säga att vi väntar barn nu......? ;)

Hihi! :D

• Svar på tråden Hurraaaa!!! I morgon skickas våra papper till Polen!!! <3
  • Notperfect

Stort Grattis och lycka till Skrattande

• Cattis86
    Notperfect skrev 2012-10-02 22:15:35 följande:
    Stort Grattis och lycka till Skrattande
    Tack tack snälla du!!! :D
  • Cattis86

Tack alla fina ni!!! :)

Är det någon som vet vad som händer nu?? Det stod i mailet att vi kommer få nyhetsbrev under "väntetiden", vad står det i dem? Och kommer vi får veta vilken "köplats" vi har, hur många familjer som är före?

Sen är det ju så att Polen har krav på att man har ett medgivande på 0-24 mån, men vi har 0-36 mån i vårat medgivande, är det så att det kan gå fortare då?

Hur lång tid väntade ni andra innan ni fick BB från Polen?

Mycket frågor är det.. :D

• maggan02

Grattis grattis !! Klart att ni kan säga att ni väntar barn nu. Hoppas det går fort till BBSkrattande

• Cattis86

Tack!! :D Någon som adopterat från Polen som vill dela med sig av sina erfarenheter? :)

• Hjärtat längtar

Stort Grattis! Minns den underbara känslan när alla papper äntligen var färdigstämplade och kunde skickas till landet! 
    JA, nu väntar ni verkligen barn!!! Skrattande 

• Cattis86

Tack hjärtat_längtar!! :) ja det var en så underbar känsla, och bara ni som gjort d själva vet ju hur d känns! :D Man kunde lixom pusta ut för första gången på flera månader.. och det tog MÅNGA dagar innan Jag hade insett att d var klart.. vaknade länge efteråt varje morgon å tänkte "vilka papper är kvar, vem ska jag ringa idag och begära intyg från?" sen sekunden senare kom man på "nämen JUST d, d e ju färdigt!" hehe, snacka om att man blev lite "skadad" av allt papperssamlande.. men d e d ju såklart värt! ;)

• Hjärtat längtar
    Cattis86 skrev 2012-10-07 21:17:26 följande:
    Tack hjärtat_längtar!! :) ja det var en så underbar känsla, och bara ni som gjort d själva vet ju hur d känns! :D Man kunde lixom pusta ut för första gången på flera månader.. och det tog MÅNGA dagar innan Jag hade insett att d var klart.. vaknade länge efteråt varje morgon å tänkte "vilka papper är kvar, vem ska jag ringa idag och begära intyg från?" sen sekunden senare kom man på "nämen JUST d, d e ju färdigt!" hehe, snacka om att man blev lite "skadad" av allt papperssamlande.. men d e d ju såklart värt! ;)
    Ja precis, och allt som drog ut på tiden. Intyg som vi fick beställa 3 ggr innan det blev rätt namn i rätt ordning, NP som la alla papper i fel ordning och band i hop dem...pust! 
    Hoppas ni får världens bästa samtal snart!  Baby
  • Cattis86

dannemia: Tack!! :D Åhh gör du?? Vad kul!! Hur länge har du väntat?? Såg på bfa idag att d var två familjer som fick barnbesked i förra veckan från Polen! :D

Plopps80: Tack så mycket! :)

Svar på tråden Hurraaaa!!! I morgon skickas våra papper till Polen!!! <3