• Loveandh8

Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?

(Trådens ämne är inte TV-programmet)
    I Plastikkirurgerna TV4 som går i repris nu 15:00, såg jag i avsnittet innan hur en ung tjej med dålig hy i ansiktet, hade små söta bröst hon fick förstorade.
    Av gammal tradition tycker vi att större toppiga bröst är toppen att se, men rent praktisk tycker jag små söta bröst är mer händiga att greppa och älska med. Vad är så bra med stora som ganska snart börjar hänga?   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?
  • Anonym (Man)

Nej, hellre små fasta än stora hängiga!

• Loveandh8

Små är inte nödvändigtvis fasta men behändigare tycker jag och flickorna är mer ödmjuka än bröstfixerade med stora bomber.

• kiriaki

Min karl tycker att sma brost ar finast! Jattekul nar man sjalv har stora.. men han verkar gilla dom ocksa iofs :D

• Loveandh8
    kiriaki skrev 2012-09-28 05:08:22 följande:
    Min karl tycker att sma brost ar finast! Jattekul nar man sjalv har stora.. men han verkar gilla dom ocksa iofs :D
    Jo det finns en annan del som är mer väsentlig vanligenFlört
  • kiriaki
    Loveandh8 skrev 2012-09-28 05:13:09 följande:
    Jo det finns en annan del som är mer väsentlig vanligenFlört

Haha jepp!
  • Plastpappan

Så länge det inte är taxöron så är det mesta i bröstväg helt o.k.
    Men lite storlek får det gärna vara ....

• Anonym

Svarar åt min man stora. Han tycker små osexigt, något jag absolut INTE håller med honom om. Med små menar han à-kupa.

• Anonym

Loveandh- Skulle tjejer med stora bröst vara mer bröstfixerade? Varför tror du det? Tror snarare att kvinnor med små bröst är det då de kanske önskar att de var större. Det är väl snarare män som är fixerade vid bröst.

• Improbabilis

trevligast är bröst som är känsliga på ett för henne upphetsande sätt. Utan att det blir ohanterligt i vardagen. Små bröst blir oftast vackrare.

Svar på tråden Små bröst eller stora, vad gillar ni bäst killar?