• Backefru

Stockholmare med i äggdonation/kö som vill träffas?

Hej! har fått inse att jag och min man bara kan bli gravida genom äggdonation. Finns det några i samma sits i Stockholm som skulle vilja träffas? Skulle vara väldigt stödjande att träffa andra i samma situation! Hör gärna av dig i tråden i så fall!

• Svar på tråden Stockholmare med i äggdonation/kö som vill träffas?
  • Backefru

vad trevligt att någon svarar! Efter att i höstas fått veta att äd är det enda som gäller för oss har vi nu skickat utredningen till ks för att KANSKE få en provstimulering till ivf annars är det äd som gäller. Hur ligger ni till i kön? har ni egen donator? :)

• Snövit81

Nej vi har ingen egen ÄD och jag har hört att det inte är så bra att ta en nära väns eller syskon pga olika känslor som kan påverka allt..
    Jag har ingen aning om hur vi ligger till i kön, hur får man reda på det? Det enda vi har fått är brev om att vi står i kön och att det kan ta 1-1,5 år.. Och det är från December..
    Mitt diagnos är att jag är 30 år och har hamnat i klimakteriet.. Det jobbiga är att jag har egna ägg som de inte kan göra IVF på.

:((((((

• Backefru

Ok, har du lågt amh som jag eller vad har fått dig att hamna i klimakteriet? Själv har jag prolaktinom och amh <0,2.  Så det är nog ganska kört för oss med ivf men hoppas att vi får försöka.

• Backefru

Jaha, vi fick en provstimulering som gick åt skogen Rynkar på näsan nu står vi i äd kön! Fler i samma sits?

Svar på tråden Stockholmare med i äggdonation/kö som vill träffas?