• Dandelionis

One Heat

Efter många om och men beställde jag One heat (både den för dagtid och den för nattid) från Fitnessguru.se. Nu är jag lite nervös eftersom jag aldrig hållit på med tabletter, proteinpulver och liknande förut. 

Jag köpte det för att jag vill bränna fett helt enkelt. Jag tränar ganska mycket men har svårt med de sista centimetrarna och svårt att stå emot sötsuget. Så jag läste om Heat och det verkade lovande. Jag hittade inte heller en enda negativ recension om det på internet, förutom en tjej som hade mått lite illa i början.  

Nu till min fråga: Har någon av er på FL testat One Heat? Både den för morgon och kväll eller bara en av dem? Har ni upplevt biverkningar? Har ni gått ner i vikt? Hur länge höll ni på i sträck och vad hände när ni slutade?

Hoppas verkligen att det finns några där ute som har provat på.

Kram på er :) 

• Svar på tråden One Heat
  • gäst

Hej!

Jag har ätit Heat i 2 m¨ånader nu och dom är fantastiska. Nästintill inget sötsug, matlusten minskas samt att jag blir sjukt uthållig. Jag tar 2 vanliga heat på morgonen, 1 innan träning och 3 såna där wellness tillsammans med sista måltiden.

Jag är verkligen jättenöjd.

• Dandelionis
    gäst skrev 2012-09-24 14:20:01 följande:
    Hej!

Jag har ätit Heat i 2 m¨ånader nu och dom är fantastiska. Nästintill inget sötsug, matlusten minskas samt att jag blir sjukt uthållig. Jag tar 2 vanliga heat på morgonen, 1 innan träning och 3 såna där wellness tillsammans med sista måltiden.

Hmm okej kul att höra. Men enligt rekommendationen ska man ta 2 heat på dagen och sen 5 st ur den gröna burken innan man ska sova. Har du kommit fram till "ditt sätt" själv eller har någon rekommenderat dig att göra så?
  • gäst

Jag har helt missat ditt svar, förlåt.

För mig fungerar det bäst att göra så som jag gör iom att annars måste jag springa på WC hela natten lång. Pillrena är ju urindrivand

• Dandelionis
    gäst skrev 2012-09-24 14:20:01 följande:
    Hej!

Jag började med Heat idag och har mått illa hela dagen. Jag är inte allergisk mot något och mår väldigt sällan illa. Är det här något som du upplevde första dagarna eller är det ett tecken på att tabletterna är "farliga" för mig? 
  • gäst

Tabletterna är säkerligen inte farliga. Jag upplevde dock ett litet illamående innan jag åt i början då jag tog dem. Men inte så att jag ville kräkas eller kände att jag ville sluta med tabletterna. Nu har detta illamående helt gått över och jag tar dem som sagt alltid det första jag gör på morgonen, långt innan frukost.

• Dandelionis
    gäst skrev 2012-10-02 13:16:06 följande:
    Tabletterna är säkerligen inte farliga. Jag upplevde dock ett litet illamående innan jag åt i början då jag tog dem. Men inte så att jag ville kräkas eller kände att jag ville sluta med tabletterna. Nu har detta illamående helt gått över och jag tar dem som sagt alltid det första jag gör på morgonen, långt innan frukost.
    Okej :D Skönt att höra! Gick lite bättre med illamåendet idag men de gör mig verkligen inte piggare... Hoppas att de förbränner massor i alla fall! Går du på en strikt diet samtidigt eller tappar du vikt ändå tack vare tabletterna?
  • josiejoss

Jag äter dem samtidigt som jag dietar. Har käkat dem i ca 1 vecka och förväntar mig inget förrens om kanske ett par veckor. 

• sarasofia

Köpte mig one heat dem som man ska ta på dagen och prövade dem först gången idag, tog en ca halvtimme innan träning, körde ganska hårt på gymmet, men då jag var klar var jag otroligt slut, skakig och kände mig svimfärdig. Försökte äta och trodde mitt blodsocker var lågt men yrseln har stannat kvar i nu ca. 5. Dock blivit bättre men har en svag yrselkänsla kvar, och lätt illamående. kan det bero på fettförbrännaren? Är väldigt orolig ifall det är något annat. Är väldigt tacksam för svar!

• Dandelionis

Jag fick sådär första dagarna också. Det är väldigt viktigt att ta tabletten i samband med mat. Behöver inte vara en stor måltid men ät något i samband. :)

Svar på tråden One Heat