• Anonym

regler för ensam vårdnad förskola viktigt!!!!

nån som har länk till att när man har ensam vårdnad så får bara ex. mamman som har vårdnaden hämta annat är olagligt om förskolan lämnar ut.

har ensam vårdnad pappa får inte hämta. förskolan följer inte riktlinjer utan kommer lämna ut om han står på mig vilket är olagligt!!!!! nån som har länk till dessa lagar.

• Svar på tråden regler för ensam vårdnad förskola viktigt!!!!
  • Queenie70

Väldigt märkligt. Skulle de lämna ut till vem som helst som kommer och vill hämta barnet alltså då det i dessa sammanhang är fullt jämförligt? Om

Någon som du ej godkänt kommer och hämtar barnet är det samma sak som att ungen kudnappas ju. När jag berättade att mitt barns far absolut inte fick hämta ut barnet så ville de ha papper från skattemyndigheten på att jag var ensam vårdnadshavare, sen var inget mer med det.

• Anonym
    Queenie70 skrev 2012-09-17 19:22:13 följande:
    Väldigt märkligt. Skulle de lämna ut till vem som helst som kommer och vill hämta barnet alltså då det i dessa sammanhang är fullt jämförligt? Om
    Någon som du ej godkänt kommer och hämtar barnet är det samma sak som att ungen kudnappas ju. När jag berättade att mitt barns far absolut inte fick hämta ut barnet så ville de ha papper från skattemyndigheten på att jag var ensam vårdnadshavare, sen var inget mer med det.
    dom har papper på att ja har vårdnen. så jävla arg
    mailat förskolechefens chef nu tar de hus i helvete.

pratat med min advokat med!!!!!! så förbannad
  • Queenie70
    Anonym skrev 2012-09-17 19:26:04 följande:
    dom har papper på att ja har vårdnen. så jävla arg

mailat förskolechefens chef nu tar de hus i helvete.

pratat med min advokat med!!!!!! så förbannad

Om en förälder utan vprdnad försöker hämta ut barnet utan vårdnadshavarens godkännande så ska dagis förhålla sig exakt likadant till det som om "jeppe på bänken" skulle glida förbi och flrsöka hämta en unge.
  • Anonym
    Queenie70 skrev 2012-09-17 19:31:24 följande:

Om en förälder utan vprdnad försöker hämta ut barnet utan vårdnadshavarens godkännande så ska dagis förhålla sig exakt likadant till det som om "jeppe på bänken" skulle glida förbi och flrsöka hämta en unge.
    precis dom får inte lämna ut det är som att vem som helst kan hämta enligt min advokat.
    krävs de drar ja dom inför rätt men börjar med stadsledningskontoret.
    ja är inte rätt att gå till högre höjder
  • Anonym (y)

Gör en polisanmälan mot förskolan!

Svar på tråden regler för ensam vårdnad förskola viktigt!!!!