• Linka74

Favoritisera forumämnen

Jag har några kategorier (grupper) som jag besöker mycket men inte skriver på. Kan jag lägga till dem i mina favoriter utan att jag har gjort inlägg? 
    Så jag slipper bläddra varje gång jag vill dit. Då kan jag alltid ha dem i "Mina favoriter". 

• Svar på tråden Favoritisera forumämnen
  • Linka74
    Emmut skrev 2012-09-11 19:46:53 följande:
    Tror man trycker på hjärtat? (är rätt ny här)
    Det kan man göra per tråd, men inte per hel rubrik (om jag kollar rätt). Ser inget hjärta i det läget. 
  • Forumvärd
    Linka74 skrev 2012-09-11 19:12:36 följande:
    Jag har några kategorier (grupper) som jag besöker mycket men inte skriver på. Kan jag lägga till dem i mina favoriter utan att jag har gjort inlägg? 
    Så jag slipper bläddra varje gång jag vill dit. Då kan jag alltid ha dem i "Mina favoriter". 

Hejsan!

Tänker du som så att du skulle vilja "favorita" en hel forumkategori t.ex Allmänna?
    Det går tyvärr inte men du kan alltid favorita intressanta trådar även om du inte skriver i dom.
    Det gör du genom att klicka på "Lägg denna tråd i mina favoriter" som du finner under svarsfältet i varje tråd.
    Ett tips om du vill hålla koll på vad som händer i en speciellt forumdel är att du klickar på den forumdelen för då får du upp senaste inläggen i den kategorin.
Svar på tråden Favoritisera forumämnen