• Oliwen

Erkänner! Jag behöver hjälp efter alla småbarnsår.

Nu har jag varit gravid vad jag behöver, och ska ut på andra sidan.
    Grejen är att varken jag eller min garderob har hängt med de sista 8 åren..

Nu skulle jag vilja veta, vart hittar du inspiration vad det gäller mode? Hår och kläder m.m.?
    Har ni något tips på någon blogg, hemsida el likn?

Kan va bra att veta att jag är 36år ung:P

Må så gott!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-10 15:07
    Det verkar som om frågan var luddigt ställd.
    Jag behöver gratisråd. Flört
    Behöver kunna pyssla å göra om det jag kan av vad jag har i mina gömmor. Jag har ingen budget till att consepthandla.
    Min stil är allt från högklackat till gympa dojjor. Vad jag e trött på är att jag som småbarnsmamma har tappat alla detajler i vad jag tar på mig. För att det praktiska har tagit överhanden... If you catch...

Det är ju en djungel av sidor, går ju inte direkt att söka på "mode"...

• Svar på tråden Erkänner! Jag behöver hjälp efter alla småbarnsår.
  • Ellast

Du kanske behöver gå till ngn bra affär(enligt mig ) MQ,best of brands,eller ngn butik där det finns personal som kan råda och visa vad du passar i och ger dig inspiration. Sem ngn frisör som är lite trendig och hänger med i utvecklingen som kan visa ngt piffiht .

• Oliwen
    Ellast skrev 2012-09-10 13:15:43 följande:
    Du kanske behöver gå till ngn bra affär(enligt mig ) MQ,best of brands,eller ngn butik där det finns personal som kan råda och visa vad du passar i och ger dig inspiration. Sem ngn frisör som är lite trendig och hänger med i utvecklingen som kan visa ngt piffiht .
    Skrattande Tack, tänk på det. Men jag behöver gratisråd. Tror inte de vill styla mig på MQ å så handlar jag ingenting...Flört
    Behöver kunna pyssla å göra om det jag kan av vad jag har i mina gömmor. Jag har ingen budget till att consepthandla.
    Min stil är allt från högklackat till gympa dojjor. Vad jag e trött på är att jag som småbarnsmamma har tappat alla detajler i vad jag tar på mig. För att det praktiska har tagit överhanden... If you catch...
  • Ellast

Aha,Näe det förstås. Men även om du inte köper för flera tusen kan du ju alltid gå in å fråga. Och säga att du vill ha råd men inte har så stor budget. Men att du vill veta tills nästa shoppingrunda . Så kanske du kan handla för ngr hundralappar.... Och få ett hum om vad du ska klä dig i. Eller??

• Oliwen
    Oliwen skrev 2012-09-10 13:07:40 följande:
    Nu har jag varit gravid vad jag behöver, och ska ut på andra sidan.
    Grejen är att varken jag eller min garderob har hängt med de sista 8 åren..

Nu skulle jag vilja veta, vart hittar du inspiration vad det gäller mode? Hår och kläder m.m.?
    Har ni något tips på någon blogg, hemsida el likn?

Kan va bra att veta att jag är 36år ung:P

Må så gott!!!
    Det verkar som om frågan var luddigt ställd.
    Jag behöver gratisråd. Flört

Det är ju en djungel av sidor, går ju inte direkt att söka på "mode"...

• Ellast

Sorry,Jag är visst trög .
    Hm,det där är ju svårt att råda när jag ej vad du har,mm.

Du får väl skanna veckotidningar mm .

• Oliwen

Ingen faraFlört
    Jag vill bara veta vart du/ni hittat inspiration för att hålla er uppdaterade.
    Tips på hemsidor eller bloggar m.m.Skrattande

• Oliwen

Förr prenumererade de flesta på Amelia, å så va det bra med det....
    Tänkte att det spannet borde ju ha ökat?

• Lin

Hej,

känner igen igen mig efter ett antal år av graviditeter och  krav på kläder som måste kunna tvättas i 60 grader och inte ha detaljer som kan sväljas eller riva upp ett ansikte... Glad Jag kollar en del på Elle och Damernas värld, på nätet menar jag nu. De har bloggar också som man kan följa. Aftonbladet Sofis mode har också en del bloggar. Jag är 39, har högklackat på jobbet och gympaskor i lekparken, så vi är väl någorlunda i samma fas antar jag. Lycka till!

Svar på tråden Erkänner! Jag behöver hjälp efter alla småbarnsår.