• destina

Behöver råd

Hej
    min sista missfall började med bruna flytningar den 29 december och började blöda sedan i 2 dagar och 2 januari var jag på KK ocg gjordes VG ultraljud undersökning allt var över...lämnade massa blod prov och resultatet var normala...jag och min man lämnade blod för om det är ngnt fel på kromosomerna...ville att läkaren skulle skriva ut trombyl och progestron för säkerhets skull vilket gjorde hon, nu har jag hemma medicinerna,utredningen forsätter men så fort blir ett + ska jag börja med progestron.
    Men min fråga är ngnting annat,oavsätt fick jag missfal eller efter abort kom min mens alltid efter 28 dagar i hela mitt liv...Hur ska jag räkna första blödningsdagen vet jag inte..om jag räknar från och med 29 skulle jag börja blöda igår...30 idag...men ingen mens i sikte däremot känner jag mig gravid...?
    har testat igår var neg
    behöver lite råd tjejer

• Svar på tråden Behöver råd
  • Maggi74

Vet inte om detta gör dig klokare, men tyvärr så är det ju så att menstruationen kan ju bli lite omvänd efter ett missfall även om den inte varit det tidigare.
    Vid mina två förluster så fick jag tillbaka min mens efter 6 veckor första gången och efter 8 veckor andra gången........ Har annars haft en väldigt regelbunden mens tidigare, men läkaren sa till mig att det var väldigt individuellt från MF till MF......

Beklagar din förlust och önskar dig lycka till i framtiden!!!!

• destina

Jag känner mig så nere ...sååå varm har dessutom huvudvärk

men tack Maggi74 för svaret

• destina

Jag testade idag ...första 3-4 minuterna var ingenting ock la den i badrumskåpet..när jag gicik in i badrummet nästa gång såg jag ett svagt plus....betyder detta nåt...eller...?

• Maggi74

Jag vet inte, vännen....... Ta ett nytt test om ett par dagar. Håller tummarna för dig!

Svar på tråden Behöver råd