• Anonym (Bara6iöstergötet)

Tjejsex

Jag är över 30, gift MEN strävar efter att ha mycket slick & sug över HELA kroppen, Med en annan kvinna, som oxå själv är gift!!
    Vi kan skapa en "vänskap" & göra det vi vill förlusta oss på varandra..
    Min man vet inget! Det ska din man heller inte göra...

Hua, så upphetsande! Hur hittar jag denna "älskarinna?

• Svar på tråden Tjejsex
  • Anonym (önskar)

Önskar jag fanns närmare dig, men 80mil är lite väl långt för att få prova slicka en kvinna

• Anonym (Bara6iöstergötet)
    Anonym (önskar) skrev 2012-09-08 23:02:49 följande:
    Önskar jag fanns närmare dig, men 80mil är lite väl långt för att få prova slicka en kvinna
    Jo, önskar jag också Drömmer
  • Anonym

Jag trodde man skulle vara öppen och ärlig mot varandra i ett äktenskap! Berätta för din man och njut tillsammans eller med hans vetskap. Annars hoppas jag att han är lika oärlig som du och också knullar andra...

• Hotmilf

Hej där ts! Hoppas du hittar just den där kvinnan i din närhet som kan förverkliga dina drömmar.
     Ett tips leta närmare än vad du tror! Flirta runt i din närhet å du kommer säkert hitta oväntade egenskaper hos många du redan känner!!

• Anonym (??)

En liten fråga - hur vet du att det är 80  mil mellan dig & TS?  Jag hittar ingenstans där TS har skrivit var hon bor och eftersom TS är anonym så kan man ju inte kolla i presentationen var hon bor.

Men om man ska gissa av hennes anonyma nick så bor hon i Östergötland.......men det beror väl på var i Östergötland hon bor och var i ditt landskap du bor = det är kanske bara 70 mil mellan er.  
  • KaIi

Men om det är ett jääävligt bra slick så kanske, haha. Jag bor ju i östergötland men är gravid, inte så sexigt kanske.
    Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516. Bf 20130105.
  • Anonym
    Anonym (??) skrev 2012-09-09 14:42:45 följande:

En liten fråga - hur vet du att det är 80  mil mellan dig & TS?  Jag hittar ingenstans där TS har skrivit var hon bor och eftersom TS är anonym så kan man ju inte kolla i presentationen var hon bor.

Men om man ska gissa av hennes anonyma nick så bor hon i Östergötland.......men det beror väl på var i Östergötland hon bor och var i ditt landskap du bor = det är kanske bara 70 mil mellan er.  
    östergötet, betyder säkerligen öster om Göteborg. Enkelt.
  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2012-09-24 07:18:11 följande:
    östergötet, betyder säkerligen öster om Göteborg. Enkelt.

Vad är enkelt? Hur långt är öster om Göteborg? Östergötet kan betyda landskapet Östergötland och Göteborg ligger i Västergötland.
  • Anonym

Var bor du? Jag är nyfiken på dig, är i samma situation som du....

• Anonym

intresserad, bor i östergötland

Svar på tråden Tjejsex