• Anonym

Hon är trött, har huvudvärk, känner inte för det?

Hon är trött känner inte för det, hon har huvudvärk bara bortförklaringar hela tiden. 
    När vi väl har sex så är det bra och inget fel på det. Men hon vill mindre och mindre. 
    På kvällen kan jag fråga om vi ska knulla? 
    -Nej jag orkar inte.
    - ?
    -Jag är så trött.
    Och sen tar hon sin Iphone och facebookar istället. Jag är så satans förbanad på den där jävla telefonen för hon sitter hellre med den än pratar eller kelar med mig. 
    Vi pratar mycket om sex med varandra och öppet för andra. Men sen vill hon inte när vi är där.
    Är det mig det är fel på?
    Är jag för på?
    Tjatar jag för mycket?
    Men hon är ju så HET och BRA i sängen så man vill bara sätta på henne!
    Jag har tänkt att jag ska låta bli och ha sex med henne när hon frågar om vi ska knulla, vilket inte händer så ofta. Då har jag tänkt att nu JÄVLA ska jag säga nej att jag är trött och inte orkar. Men sen kommer det, vill du knulla och den står rätt upp som, ja jag vet inte vad.
    Nu var tanken att jag skulle neka henne sex bara för att hon ska få känna länktan och lust.
    Nu har vi inte haft sex på flera dagar och jag frågade igår men hon valde mobilen?
    Ikväll ja då jävlar! då får hon va utan om hon vill knulla för jag tänker då inte det nu ska jag göra ett allvarligt försök till att inte knulla med henne på ett bra tag hon ska få känna hur det känns att bli dissad för en mobil.
    Någon som har tipps hur jag ska härda ut frästellsen?

ps. Ursäkta stavfelen!

• Svar på tråden Hon är trött, har huvudvärk, känner inte för det?
  • Anonym

Hur mycket hjälper du henne i vardagen med mat, städning etc...??

• Anonym

Vi delar lika på den sidan.
    Iblan gör hon mer än mig och tvärt om.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-27 10:44:10 följande:
    Vi delar lika på den sidan.
    Iblan gör hon mer än mig och tvärt om.

Ok, prova kom hem och överraska henne med blommor eller liknade så ni får lite romantik...
  • Anonym

Jag var också inne på den banan och göra det idag. Men hon ska fan inte få knulla med mig!
    Jag kasstar in blommorna till henne sen drar jag ut i skogen:) 

• Studentpappa
    Anonym skrev 2012-08-27 10:37:06 följande:
    Hur mycket hjälper du henne i vardagen med mat, städning etc...??
    Standardsvaret på FL!
    Diskar du inte får du ingen nookie! (typ) 
    De ggr jag ej svarar mina citerade inlägg beror på att jag ej orkar leta igenom långa trådar efter citerade inlägg.
  • Studentpappa
    Anonym skrev 2012-08-27 10:51:56 följande:
    Jag var också inne på den banan och göra det idag. Men hon ska fan inte få knulla med mig!
    Jag kasstar in blommorna till henne sen drar jag ut i skogen:) 
    När hon blir sugen så tar du mobilen och facebookar lite eller läser någon helt meningslös blogg istället. 
    De ggr jag ej svarar mina citerade inlägg beror på att jag ej orkar leta igenom långa trådar efter citerade inlägg.
  • Anonym
    Studentpappa skrev 2012-08-27 10:58:00 följande:
    Standardsvaret på FL!
    Diskar du inte får du ingen nookie! (typ) 

Men så funkar det i verkligheten... om min man inte gör nåt hemma så får han fan inte heller komma till....
  • Studentpappa
    Anonym skrev 2012-08-27 11:02:18 följande:

Men så funkar det i verkligheten... om min man inte gör nåt hemma så får han fan inte heller komma till....
    Och din man blir jättesugen på att göra något hemma när han inte får komma till, skitbra lösning. 
  • Anonym

Jag sköter disken hon tvätten och allt annat delar vi på!
    Jag kan ju inte ligga brevid henne och läsan en meningslös blogg. Om hon frågar om vi ska knulla så ofta tar hon handen och smeker på han, och han vill ju mer än gärna knulla. 

• Loket

Ta och dissa henne hårt nästa gång hon vill ha sex upprepa detta ett antal gånger så kanske hon mjuknar, ta ingen initiativ till sex över huvud taget utan var bara kall och avvisande mot henne.

Svar på tråden Hon är trött, har huvudvärk, känner inte för det?