• sneip

Pergotime trippeldos.

Är som rubriken lyder inne på trippelkur efter en enkel och en dubbelkur som tyvärr inte gav något alls. Nu på cykeldag 7 har jag inte mått bra alls utan är väldigt yr&illamående är det någon som har erfarenhet av trippelkur pergotime . Hur kände ni er under tiden ni käkade tabletterna ? Fick ni några mogna ägg? Någon som blev gravid? Känner mig lite ensam skulle vara skönt att ventilera sig.

• Svar på tråden Pergotime trippeldos.
  • Hannah8401

Hej! Jag har oxå nyss ätit trippelkur. Inga biverkningar än, är på dag 12. Jag har känt lite av de innan, lite illamående och magont, men det har vart senare. Hoppas du får ägglossning nu då!

• talia

Japp, 2 små underbaringar efter trippelkurer här. Första försöket med båda. Kommer ihåg att jag hade en massa hemska vallningar, och var lite yr. Men det  ar det ju värt.. Lycka till!

• sneip

Hej :) jo det hoppas jag också, första gången jag mått så dåligt med pergotime men så är det väl ibland :)

Hannah8401 skrev 2012-08-26 20:27:50 följande:
    Hej! Jag har oxå nyss ätit trippelkur. Inga biverkningar än, är på dag 12. Jag har känt lite av de innan, lite illamående och magont, men det har vart senare. Hoppas du får ägglossning nu då!

• sneip

Hej :) Men så underbart att höra :) har så stora förväntningar på denna omgång så jag inte vet hur. Jag ska bete mig ;) Ja fy hur jag mår/mått sen tröttheten har nog vart värst för mig:) Kram och tack för uppmuntran

talia skrev 2012-08-28 01:14:38 följande:
    Japp, 2 små underbaringar efter trippelkurer här. Första försöket med båda. Kommer ihåg att jag hade en massa hemska vallningar, och var lite yr. Men det  ar det ju värt.. Lycka till!

Svar på tråden Pergotime trippeldos.