• Bunny

Upprepade missfall -tips på mottagning i Göteborg

Hej, har nu haft 3 mf under ett års tid. Är ju gammal, fyller 42 i maj - men verkar inte ha problem med att bli gravid. Fick en dotter i maj 2004, sedan ett mfi v11 januari 2005, ett mfi v8 i slutet av september 2005 och nu ett mf i v6. Borde kanske gå och kolla, kan ngn rekommendera en bra gynekolog för detta "område" eller en mottagning i Göteborg? Bra om du har egen erfarenhet därifrån.

• Svar på tråden Upprepade missfall -tips på mottagning i Göteborg
  • MTE

"Göteborgs Kvinnoklinik" ska vara bra. Några gynekologer från Sahlgrenska som öppnat. Ska själv dit nästa vecka.

• pear

Hej.

Vill börja med att beklaga dina mf. Det är tufft att gå igenom
    Jag kan rekommendera Fertilitetscentrum på Carlanderska. Visserligen en privat klinik så du får bekosta utredningen själv men inga långa väntetider och ett proffsigt bemötande.

Lycka till!

• ina77

lider med dig.
    vi gjorde våran utredning på sahlgrenska och vi fick komma in ganska så fort några månaders väntetid.. jag har oxå hört mycket bra om carlanderska
    lycka till..

• Ea79

Kan med varm hand rekomenera carlanderska. Speciellt dr Wikland. Tyvärr är det ju privat så det kostar ju därefter. Annars tycker jag att avenykliniken är jättebra också. Wikland jobbar där 1dag/vecka. Lycka till

• Bunny

Tack alla! Skall ta tag i det här i morgon!

Svar på tråden Upprepade missfall -tips på mottagning i Göteborg