Gratis saker !
Hej liksom många andra älskar man ju gratis eller billiga saker, Så har ni några tips på provexempel man kan få hemskickat eller reklam saker eller i stort sätt vad som helst..
Ge förslag till alla på FL
Hej liksom många andra älskar man ju gratis eller billiga saker, Så har ni några tips på provexempel man kan få hemskickat eller reklam saker eller i stort sätt vad som helst..
Ge förslag till alla på FL
jag håller koll via www.gratisguiden.se och så anmäler jag mig ofta som testperson via www.smartson.se och så buzzar jag via www.buzzador.se det är mina bästa sidor!
jag har massor med tips, skriver om det ofta på min blogg med tips på gratis saker och varuprov som man kan beställa hem. www.mergratis.blogg.se
Det är ju inget nytt med gratis saker på nätet, jag har hållit på nu i cirka ett år där jag bara letar efter gratis produkter. Det finns hur mycket som helst om man bara letar, kör en kväll där du letar jätte mycket och beställer massa saker sen är det bara att sitta hemma och vänta och det trillar hem gratis saker i brevlådan.
Denna sidan är bra att leta på tycker jag: gratiserbjudandet.se/
åkå
äh! Nu slant jag...
Finns även en massa tips på gratisprinsessan.se :)
www.gratishuset.se har gett mig en del gratis mat/efterrätter
www.gratissaker.com/ har också många bra tips!
Gratis saker hos Likenshare
https://www.likenshare.no/no/user/register?context=ajax
Likenshare lar dig prova varuprov helt gratis
finns gratisprover att beställa hem från xsmoke för er som använder e-cigaretter
googla eller gå till www.xsmoke.com
Jag är alltid inne på denna sida innan jag ska köpa en vara, då får jag varan extra billigt. Sen har de ibland erbjudanden som gör att man får någonting gratis. Tex. en tandborste som jag fick. Sajten heter: rabattkodsidor.se , det bästa är att de har massor av olika kategorier med massor av bra erbjudanden samlade.
Jag går alltid in på savly och tittar.. Just nu har dom lagt upp gratis kattmat, gratis mcdonaldmenyer, halva priset på SF filmer för barn på söndag. In och kolla där:) www.savly.se
Detta nyhetsbrevet är verkligen bäst när det kommer till gratis saker!
Ta er en titt: gratismejlet.se/
Så enkelt att vara med!
Bra tips.
jag brukar kolla på http://www.gratistips.se eller gratisfynda.se