• becka1989

Dagmatte finnes eskilstuna

Hejsan

Jag är en tjej på 23år,
    Jag har 6års erfarenhet av att vara dagmatte.
    Har då varit dagmatte, vardagar,helger och nätter allt beroende vad som har behövts
    Jag är själv arbetslös och ensam om dagarna så därför annonserar jag ut om dagmatte
    Jag är även uppväxt med hundar, har då bara haft stora hundar men har varit dagmatte åt allt från chihuahua-Grand danios så har en hel del erfarenhet.
    Jag har just nu funderingar på att börja studera med blir då på distans så hade varit trevligt med lite sällskap.
    Oftas brukar det bli 2promenader om dagen och dom är då minst 1timme där imellan blir det mycket bus och mys för att hunden ska trivas så bra som möjligt.

Du kan höra av dig om du behöver hundvakt.

Min mejl är: becka_johansson@hotmail.com
    eller skriv till mig i pm eller i tråden

Mvh rebecka 
  • Svar på tråden Dagmatte finnes eskilstuna
  • nickolina016

Hej jag undrar om du fortfarande vill vara dagmatte och vart i eskilstuna du bor? MVH Nickolina

• becka1989
    nickolina016 skrev 2013-01-28 13:59:18 följande:
    Hej jag undrar om du fortfarande vill vara dagmatte och vart i eskilstuna du bor? MVH Nickolina
    hej det är bättre om du skickar ett mejl antingen här eller till min hotmail
  • Miloo

Hej
    Jag kommer behöva hjälp efter årsskiftet och undrar om du är intresserad.
    Jag har en labradoodle och han behöver hjälp dagtid då jag är på jobbet mellan 8-17. Har en dagmatte idag och som ev kommer att börja studera.

Han är 6 månader och jättesnäll och urgullig.
    Idag är dagmatte hemma hos oss, bor i villa med hundhage mm mitt i centrala E-tuna.Men det går att kompromissa om , huvudsaken är att han får gott sällskap.

Hör gärna av dig till mig,

070-6155339
    Mvh
    Mia

• becka1989
    Miloo skrev 2016-11-17 13:44:15 följande:

Hej

Jag kommer behöva hjälp efter årsskiftet och undrar om du är intresserad.

Jag har en labradoodle och han behöver hjälp dagtid då jag är på jobbet mellan 8-17. Har en dagmatte idag och som ev kommer att börja studera.

Han är 6 månader och jättesnäll och urgullig.

Idag är dagmatte hemma hos oss, bor i villa med hundhage mm mitt i centrala E-tuna.Men det går att kompromissa om , huvudsaken är att han får gott sällskap.

070-6155339

Mvh

Mia

Hejsan,

Bor i torshälla tillsammans med min man och våran 7månaders son så det har ändrats lite i vardagen är dock fortfarande hemma på dagarna men vet inte hur din hund reagerar på småbarn och promenader med vagn???
Svar på tråden Dagmatte finnes eskilstuna