Bakslag? Eller trots?
Hej min son på snart 3år började vi pottträna på riktigt om man säger så för ca 1mån sen. De gick förvånads värt bra efter 3dagen så kom de ingen olycka alls=) sen har de rullat på bra nån olycka då och då som man såklart ska räkna med. Han började förskolan igen förra veckan efter semestern. Första dagen hade han kissat ner sig 2ggr vilket va förståeligt mycket nya intryck med nya barn och full rulle men sen gick de kanon även där. Men så idag när jag kommer då har han både kissat och bajsat ner sig=( hann hade vart på väg båda gångerna men inte hunnit. Jaja tänkte jag han hade väl mycket andra viktiga saker att göra där haha.. Men sen hemma har de fortsatt han har inte sagt nån gång hemma utan bara ställt sig och kissat och sagt till efter?! 3ggr hände de hemma nu på kvällen? Vi frågar då och då om han behöver gå och kissa men han säger nej och 2min senare kissar han ner sig? Sista gången nu på kvällen stod han bara och skratta åt de? Varför gör han så här? Är det nåt bakslag eller testar han oss eller vad?