• Anonym (Ovanligt?)

Bajsa i duschen?

Är det fel att kissa och bajsa i duschen när man ändå står där och behöver uträtta sina behov? 
    Jag har alltid gjort det och har trott att det är helt normalt ända tills min vännina blir helt chockad och säger att så gör man verkligen inte.
    Det är väl inte värre än att duscha av små blöjbarn? Allt löses ju upp och rinner ner i brunnen så det är ju inte så att det är smutsigt. Dessutom sparar man ju miljön när man inte använder toapapper. 

• Svar på tråden Bajsa i duschen?
  • Vinxen

Eeehm. Alla gör som dom vill. Men bajsa i duschen känns jävligt nasty faktiskt....

• Frontline

Man kan väl för fan inte skita i duschen, får du ur dig en 4" skit hur får du ner den då?
    Kissa ok det kan man göra men inte lägga en klubba...

Sen jämföra med blöjbarn går ju inte då det oftast är löst det man tvättar av dom...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Toaletten är faktiskt till för att kissa och bajs i. Duschen är just till för att duscha i. Jag tycker det är äckligt att bajsa i duschen. Usch fy * blä*

• Anonym

Du jämför äpplen och päron. Att duscha av ett blöjbarn torde motsvaras av att tvätta av dig efter att du har bajsat, inte lägga själva bajsen i duschen.

• Queenie70

Å fy fan vad äckligt. Om det löses upp och försvinner ned i avloppet så antar jag att du har bajs liknande komockor dessutom, och du råder jag dig att uppsöka en läkare. Tror verkligen att det tillhör ovanligheterna att psykiskt friska personer bajsar i duschen. Känn dig onormal bruden.

• sextiotalist

Att göra nr 2 i duschen känns inte rätt alls, med tanke på att vattenlåste inte gjort för detta ändamål. Avföringen kan fastna där. Kissa ser jag inte som några bekymmer, det är sterilt och rinner ner som vattnet. OBS, jag har itne som vana att kissa i duschen (bäst att tillägga det är ju FL trots allt)

• Kattdamen

Du borde söka läkare, att ha diarré hela tiden är inte bra eller normalt.

En kopp te, tack.
  • Anonym

bajsa i duschen är cp eller

• Anonym (Ovanligt?)
    Vinxen skrev 2012-08-21 10:46:20 följande:
    Eeehm. Alla gör som dom vill. Men bajsa i duschen känns jävligt nasty faktiskt....
    Så farligt är det väl ändå inte?
Svar på tråden Bajsa i duschen?