• notarobot

Patienter! Hjälp mig svara på frågor om sekretess i vården till examensarbete!

Snälla, hjälp mig besvara dessa frågor snarast! Detta är en anonym undersökning, så svara ärligt! Flört
    Tack på förhand!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Patienter! Hjälp mig svara på frågor om sekretess i vården till examensarbete!
  • notarobot

Oj, det blev fel... Så där ska frågorna inte se ut!

• notarobot

Ja det verkar så... försöker strax igen

• notarobot

Har gjort ett quiz nu, med samma frågor. Svara gärna där istället så är ni gulligast! Hjärta

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Ett quiz är inte bättre, det finns ingen möjlighet att få ut någon form av vettig statistik på en sådan här fråga där.

Gör en extern undersökning och länka till den i en tråd eller ställ frågorna i en tråd där man kan svara.

sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • notarobot

Tack för tipset! Glad Statistiken går att fixa själv bara jag får antal svarande och vilka svar jag får in.

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    notarobot skrev 2012-08-21 10:16:37 följande:
    Tack för tipset! Glad Statistiken går att fixa själv bara jag får antal svarande och vilka svar jag får in.
    Hur ska du få det? Antal svarande är lätt men hur många som har svarat ett visst alternativ på en viss fråga går inte med quiz-funktionen.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • notarobot

Hmm.... går visst inte att se hur folk svarat på quizet heller. Du hade rätt, har du några tips på någon externt frågeformulär där man ser vilka alternativ folk svarat?

Svar på tråden Patienter! Hjälp mig svara på frågor om sekretess i vården till examensarbete!