• Björnmossa

När skulle du använda denna sko?

Som rubriken lyder, när passar den här skon?

http://photos6.spartoo.eu/photos/961/96121/96121_150_A.jpg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-12 22:08
    Tänker mig kontorsjobb där man ska vara lite prydlig och som inte är fysiskt ansträngande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-12 22:33
    Ni som inte gillar den får gärna berätta vilken sorts skor ni föredrar. Söker inspiration :D

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När skulle du använda denna sko?
  • RazorTongue

Alltså..det beror ju på vilken typ av arbete man har, om den passar då eller ej. Men för min del skulle det nog bli fest, om jag nånsin skulle få för mig att köpa såna skor.

• Björnmossa
    RazorTongue skrev 2012-08-12 22:07:18 följande:
    Alltså..det beror ju på vilken typ av arbete man har, om den passar då eller ej. Men för min del skulle det nog bli fest, om jag nånsin skulle få för mig att köpa såna skor.
    Bra poäng, uppdaterade TS. Fattar ju att ingen som arbetar i vården/omsorgen/byggsvängen skulle ta dem till jobbet
  • RazorTongue
    Björnmossa skrev 2012-08-12 22:09:33 följande:
    Bra poäng, uppdaterade TS. Fattar ju att ingen som arbetar i vården/omsorgen/byggsvängen skulle ta dem till jobbet
    Skrattande
  • Themis

På kontoret absolut, men kan funka även kvällstid om man ska ut på pub eller mer "vanligt" ställe där folk kan råka trampa runt på ens skor- då vill man oftast inte ha de vita helsidenpumpsen med strasshängen.

För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Nape

Passar bra på kontoret. Även "finare vardag". *s*

• Khaleesi

Inte alls. Den skulle fungera alldeles utmärkt som jobbsko, men jag personligen gillar inte kilklackar.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Anton Chigurh

Hmm, jag kan helt ärligt säga att den skon kommer jag aldrig använda...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fia 28

Jag ser folk på kontoret som har liknande skor. Personligen skulle jag aldrig köpa dem.

• Anchorage

Skulle ha dom både på jobb och till fest. Är precis min typ av skor, jättesnygga.

Svar på tråden När skulle du använda denna sko?