• maddelin

Hatar mig själv för jag är en sån dålig mamma

Vill bara skriva av mig lite! Är i v 38 nu och har två killar hemma som är 8 o 4 år. Dom har inte gått på dagis eller frita på hela sommaren då jag har varit hemma. Nu när det börjar dra ihops ig att bäbis ska komma är jag så himla lättirriterad o jag är trött precis hela tiden! Försöker underhålla pojkarna på dagarna men det tär på mig. Jag vill bara sova o gå omkring i pyjamasen hela dagen. Slippa laga mat o tvätta o allt!! Visst min sambo går på semester idag, men ändå! Jag vill bara kräkas ur mig lite skit just nu.....

• Svar på tråden Hatar mig själv för jag är en sån dålig mamma
  • Sapato

Skönt att sambon går på semester idag så kan ni dela på ansvaret dagtid. Kan du sova ut och springa runt i pyjamas iallafall varannan dag

• augustisten
    Sapato skrev 2012-08-10 15:50:20 följande:
    Skönt att sambon går på semester idag så kan ni dela på ansvaret dagtid. Kan du sova ut och springa runt i pyjamas iallafall varannan dag

Är man i v. 38 och har tagit huvudansvar hela sommaren gör man som man vill fram till förlossningen när partnern är ledig. Inte tal om annat

Gräv ner dig i sängen och slappa nu mänska!

/Hatar att vara gravid och har fött i v. 33 & 36
  • augustisten
    Sapato skrev 2012-08-10 16:11:02 följande:
    Augustisten: varför citerade du mig??

Jag menade bara att jag inte ser någon anledning att dela varannan dag på ansvaret när man är höggravid som du skrev. Om man inte vill själv förstås.

Inte illa ment - du kanske orkade göra det - men jag gjorde det inte. Ber om ursäkt om det lät som att jag inte höll med dig annars.
Svar på tråden Hatar mig själv för jag är en sån dålig mamma