• Ida1990

Reservdelar till Brio Primo babyskydd?

Har ett problem, lånade ett babyskydd av en bekant när vi fick barn en Brio Primo, efter det att vi köpt en bilbarnstol ställde vi babyskyddet i förrådet pga att henne vi lånade babyskyddet av inte hade plats och där har den stått sen dess och vi har liksom glömt av den, nu ska de snart ha barn igen och frågade efter babyskyddet. och när jag kollade fanns alla delar förutom ett av bälteskuddarna eller va man ska kalla dem . jag har letat som en galning men hittar den inte det kan ha varit så att den har åkt av när vi flyttade eller så har den åkt av innan utan att vi har märkt de borta är den iaf och de är så pinsamt, har letat på nätet efter bälteskuddar men hittar bara stora, ja kan ju köpa såna och säga som det är men skulle gärna vilja lämna den helt komplett kan man få tag i orginal kuddar någonstans tro?

Leo 2010 02 05
  • Svar på tråden Reservdelar till Brio Primo babyskydd?
  • Underverk på G

Menar du "skydden" på själva bältet ?! Jag har sett det i en känd barnvagnsaffär (vågar inte skriva namn)

• Ida1990
    Underverk på G skrev 2012-08-05 21:40:17 följande:
    Menar du "skydden" på själva bältet ?! Jag har sett det i en känd barnvagnsaffär (vågar inte skriva namn)
    ja precis de där kuddarna,Okej då kanske det finns lite hopp iaf haha, babyproffsen ligger närmast kanske kan ringa och höra med dom.
    Leo 2010 02 05 <3
  • Underverk på G

Ring du dit ;) vi har oxå tappat bort våra .... De åker av eftersom de inte sitter fast, lite dumt tycker jag

• Ida1990
    Underverk på G skrev 2012-08-05 21:53:35 följande:
    Ring du dit ;) vi har oxå tappat bort våra .... De åker av eftersom de inte sitter fast, lite dumt tycker jag
    ja visst är det dumt, ett babyskydd har man ju med överallt och man tar upp och sätter i bebisen ca 20 gånger per dag känns det som hehe eller vi gjorde det iaf. Hade det varit min hade jag köpt såna universal kuddar men som sagt dom är ju inte likadana och vill kunna lämna tillbaka stolen så som jag fick den.
    Leo 2010 02 05 <3
  • 08pappan

Ska få köpa en brio primo av en bekant. Men nu skrev hon att just ena bälteskudden var borta. Hur var det nu, finns sånt att köpa löst på tex babyproffsen?

Svar på tråden Reservdelar till Brio Primo babyskydd?