• MeijaMaria

7 månaders vill ej ha ersättning nån mer

Min flicka blir sju månader om några dagar. Hon äter ganska stora portioner mat redan så hon har bara fått ersättning ca 3 gånger per dag den senaste tiden. Plötsligt igår total vägrade hon ersättning. I dag har hon bara fått det på morgonen, har försökt ge henne det under dagen men hon ville inte ha. Kan man bara sluta så där? hon vill verkligen inte ha det nån mer.

• Svar på tråden 7 månaders vill ej ha ersättning nån mer
  • lilleskutto

Vill hon inte så är det väl egentligen inget att bråka om..? Jag hade nog kanske försökt med gröt istället...

• MeijaMaria

hon gillar inte gröt, har testat allt, blandat med frukt- och bärpure men hon gillar inte. Tror att det är konsistensen hon inte gillar med gröt då det är lite klistrigt.

• CrazyLady

Min son var 8 månader när han en dag efter att ha varit jätteförkyld och inte kunnat äta ur flaska, så vägrade han ersättningen...
    Han blev fly förbannad när jag kom med flaskan, så jag gjorde som så att han fick ersättningen i en mugg som måltidsdryck, då gick det bra..
    Sen var han 1 år när han inte ville ha nån ersättning alls mer

Prova ge ersättningen ur en mugg när det är dags att äta, vill hon inte dricka den då heller, då behöver hon inte 

• fredagsbarn73
    CrazyLady skrev 2012-08-02 21:51:34 följande:
    Min son var 8 månader när han en dag efter att ha varit jätteförkyld och inte kunnat äta ur flaska, så vägrade han ersättningen...
    Han blev fly förbannad när jag kom med flaskan, så jag gjorde som så att han fick ersättningen i en mugg som måltidsdryck, då gick det bra..
    Sen var han 1 år när han inte ville ha nån ersättning alls mer

Prova ge ersättningen ur en mugg när det är dags att äta, vill hon inte dricka den då heller, då behöver hon inte 
    Hej CrazyLady  åt din son under natt?hur gjorde du?
Svar på tråden 7 månaders vill ej ha ersättning nån mer