• fruprilla

Vad hittar ni på tillsammans?

Hejsan!

Jag har en gammal väninna som jag brukar träffa lite då och då, för vi har båda söner kring halvåret och vi tycker det är roligt att se dom "leka" ihop. Men ibland känns det liksom som att vi inte gör något vettigt av tiden - för när vi klarat av skvallret, blöjbytena och lunchen så blir det inte så mycket mer gjort. Säkert inte ett särskilt unikt problem? (;

Så min fråga till er är: Vad gör ni när ni träffas med dom små?

• Svar på tråden Vad hittar ni på tillsammans?
  • hellokill3r

Snackar skit och dricker kaffe. Avstyr eventuella konflikter mellan barnen. Är det ett problem att bara umgås utan att det måste vara en större aktivitet? Fattar ej.

• hellokill3r

Snackar skit och dricker kaffe. Avstyr eventuella konflikter mellan barnen. Är det ett problem att bara umgås utan att det måste vara en större aktivitet? Fattar ej.

• fruprilla

Hehe, mjah.. vet inte om jag skulle säga att det är ett jätteproblem direkt, men vi känner nog att det skulle vara kul att hitta på något när vi ses - men vi har liksom ingen inspiration. Förr i tiden så var vi mycket ute och red och gjorde sådant som vi inte riktigt kan göra längre. Vi är väl en smula rastlösa av naturen kanske.

Frågan är nog mer: vad man ska ta sig för när man har bebisarna med sig?

• Farfalla

Gå och simma i en varmbassäng, utomhus öppenförskola, skogspromenad och plocka bär/svamp, göra hand/fot avtryck på dom små, babyrytmik... lite tips iaf :)

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
Svar på tråden Vad hittar ni på tillsammans?