• Bella2012

Musik till nyfödda till sömn?

Hej hej,

Någon som kan tipsa om bra musik, typ relaxing, hjärtljud, vågor osv
    som kan hjälp barnet att somna lättare på nätterna?

tack tack 

• Svar på tråden Musik till nyfödda till sömn?
  • Tisse82

Enya har en jätte bra relax skiva som vi har på jobb när barnen vilar.. Sounds of Wales är även en som är super avslappnande.. Vågljud, havet mm

• Bella2012
    Tisse82 skrev 2012-07-31 10:28:37 följande:
    Enya har en jätte bra relax skiva som vi har på jobb när barnen vilar.. Sounds of Wales är även en som är super avslappnande.. Vågljud, havet mm
    Vad heter Enyas skiva?

Ska leta efter Sound of Wales 
  • Bella2012
    Tisse82 skrev 2012-07-31 10:28:37 följande:
    Du vet inte kanske artisten för sounds of wales?=)
  • Tisse82

Jag minns faktiskt inte vad den heter. Har semester så kan inte heller kolla det. Något med moon tror jag men inte mycket till hjälp!! Är ju inga nya skivor men kanske att cd on kan ha?? Ska fundera ett tag och se om jag kan klura ut vad det heter:)

• Bella2012
    Tisse82 skrev 2012-07-31 11:23:00 följande:
    Jag minns faktiskt inte vad den heter. Har semester så kan inte heller kolla det. Något med moon tror jag men inte mycket till hjälp!! Är ju inga nya skivor men kanske att cd on kan ha?? Ska fundera ett tag och se om jag kan klura ut vad det heter:)
    Det var snällt av dig:)

Jag har fixat Enyas - best of men hittar inget om sounds of wales.
    Kommer nått helt annat när jag googlar på det.

Men hittade en super bra på youtube som verkar göra susen, har spelat den idag och verkar fungera
    skall bara testa inatt också=) 
Svar på tråden Musik till nyfödda till sömn?