• Anonym (emjoa)

svårt att få barn.

Jag tillhör den gruppen. går under utredning. men under sommaruppehållet har jag börjat prova på Akupunktur.
    har hört så mkt om det och ville prova själv. fått reda på så mkt min kropp som man inte visste fått bra med förklaringar. jag hoppas att det här ska göra så vi får vårt kärleks barn. någon annan som har erfarenheter om akupunktur ? kan ni berätta eran historia ?  

• Svar på tråden svårt att få barn.
  • solros12

Jag har också prövat, funderar på om jag ska fortsätta eller inte. Blir iallafall mer avslappnad av det, vilket är väldigt bra. 

Har du känt någon skillnad? 

• Empan88

Jag känner en skillnad det gör  jag, men än har jag inte fått något plus på stickan. men kroppen mår väldigt bra när man kör akupunkturen. jag hoppas in i det sista att pengarna ska vara värda alla försök med akupunkturen,
    Hur länge har ni försökt ?  

• Ljung

Hej hej!
    Jag har precis börjat med akupunkur (bara ett besök än så länge). Jag blev gravid på första försöket för ett halvår sedan sedan, fick tyvärr missfall, och sedan dess har vi inte lyckats bli gravida trots att vi tajmat äl. Jag har hört mycket bra om akupunktur, så det känns värt att prova. Om inte annat så gör det att jag känner mig mer avslappnad. Har känt mig ganska spänd och kanske lite väl besatt av att bli gravid, och blir så besviken varje gång mensen kommer. Vi kan väl uppdatera varandra här på tråden? Hade varit kul att veta hur det går för er andra, om akupunkturen tycks hjälpa eller inte!
    Lycka till!!! 

• Anonym (emjoa)

oj längesen nån skrev här.. kan ju uppdatera mig hur läget är.
    Hari ngen egen ägglossning. äter pergotime. så vi får se vaart vi slutar ..  

• Ljung

Nu var det evigheter sedan jag var inne på tråden, men för de som är intresserade jag kan berätta att jag blev gravid i november, efter två månader med akupunktur. Vet såklart inte om det var enbart tack vare akupunkturen eller om det hade skett ändå. Men kul iaf:)

Svar på tråden svårt att få barn.