• Anonym (nervös)

"tvingad till bisex"

Min fru gav mig en upplevelse som jag sent ska glömma, min största dröm har varit att få se henne med en en annan kvinna, och i början av sommaren så fick jag göra det, hon ahade hittat en tjej på en kontakt sida som kom hem till oss och dom hade sex mitt frmför mig, jäkligt nice...
    men nu vill hon att jag ska göra detsamma för henne, men en KILLE..
    Är nyfiken,men vette fan hur jag ska ställa mig till detta, håller hon på och jävlas med mig eller vill hon verkligen detta?
    Gör allt för henne!   

• Svar på tråden "tvingad till bisex"
  • Anonym

Nää.. Ställ inte upp om det inte känns ok för dig.

Hon hade kunnat komma med detta "krav" innan hon hoppa i bingen med en brud isf.

• Trust me

Gör det inte om du inte vill. Finns ingen anledning att ha sex med någon eller på ett sätt man inte vill.

Det spelar i sammanhanget ingen roll vilka skäl hon hade för att ha sex med en kvinna. Hon valde frivilligt att göra det.

Om din flickvän kommer med krav eller hot om att lämna dig eller annat så utsätter hon dig för psykisk misshandel eller en form av sexuellt tvång.   

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym

"roliga" är att om det var en kvinna som var TS hade tråden fyllts av människor som skrivit att TS skulle lämna svinet ;)

• Trust me
    Anonym skrev 2012-07-23 12:06:11 följande:
    "roliga" är att om det var en kvinna som var TS hade tråden fyllts av människor som skrivit att TS skulle lämna svinet ;)

Inte än. Det krävs tvång eller liknande för att "Dumpa!" ska bli rådet. Samma här.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Samorina)

För att göra trea med samma  kön, krävs en bi sida hos båda kvinnorna. Många män och kvinnor går med på leken, så länge inte svartsjuka uppstår. Kvinnan får bejaka sin bi sida,och leva ut den och mannen får en efterlängtad grupp. När det är tvärt om krävs det också en bi sida hos männen.Rent tekniskt skall de ju inför kvinnan ligga med varandra. I ditt fall ska du säga nej om det inte känns rätt. En grupp på två män och kvinna utan sex mellan männen borde kunna räcka. Du har heller inte skyldighet att ge din kvinna detta för att hon gjorde detta. Allt måste ske frivilligt, annars blir det sexuellt tvång och press,oavsett vem som kräver detta.

• Anonym (Tr)

Det är inte så farligt att ha sex med n kille! Testa

• Anonym (lever så)

sex mellan två män är sjuuukt hett! Gör det för din kvinna om du är ok med det, annars inte:)

• Tom Araya
    Anonym (Samorina) skrev 2012-07-31 18:35:09 följande:
    För att göra trea med samma  kön, krävs en bi sida hos båda kvinnorna. Många män och kvinnor går med på leken, så länge inte svartsjuka uppstår. Kvinnan får bejaka sin bi sida,och leva ut den och mannen får en efterlängtad grupp. När det är tvärt om krävs det också en bi sida hos männen.Rent tekniskt skall de ju inför kvinnan ligga med varandra. I ditt fall ska du säga nej om det inte känns rätt. En grupp på två män och kvinna utan sex mellan männen borde kunna räcka. Du har heller inte skyldighet att ge din kvinna detta för att hon gjorde detta. Allt måste ske frivilligt, annars blir det sexuellt tvång och press,oavsett vem som kräver detta.
    Nej, det krävs ingen Bi-sida hos hos någon för att kunna ha en trekant. Man kan ha sex enbart med motsatt kön även om man är fler av samma kön.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
Svar på tråden "tvingad till bisex"