• Marie-anne

Nyfiken! vilka konstiga samlingar eller ideer har du, eller annat som kanske är lite konstigt?

Jahapp! vad vill jag nu dåFlört jo, jag undrar om ni har nån ovanlig hobby,eller tokiga ideer, tex samlar plastnappar i band eller sparar på kapsyler eller har massa mjukdjur i sängen eller så! seriösa svar=)
    själv sparar jag på kapsyler, nyckelringar, har massa mjukisdjur som alla har namnSkäms samlar på klockor, har typ28st, tittar på skräckfilmen fright night flera ggr då jag älskar colin farrell, dagdrömmer om snygga killar så jag går in i stolpar(har hänt) babblar för mej själv, ofta, tror jag är tyst, men har blivit utstirradSkäms kan gå ute och plötsligt börja skratta då jag tänkt på nått kul, memorerar vad jag ska handla, för att sedan i affären glömt det, går ofta och kollar i backen när jag är ute, varför vet jag ej, tänker ej på det, men folk har påpekat det för mej,har ofta hela ryggsäcken full med nått mjukdjur, tex ior, massa grisar i olika färger från Nordeabanken, spelar bingo varje måndag med massa olikfärgade pennor, sitter ofta och knäpper mina fingrar, fast jag vet jag ej borde,tycker alltid jag har gott om tid,men kommer ibland försent , dock ej till jobb eller så, men jag dagdrömmer ofta,jahapp det var lite från mej=)

• Svar på tråden Nyfiken! vilka konstiga samlingar eller ideer har du, eller annat som kanske är lite konstigt?
  • Marie-anne

hm ingen som svarar, jo jag känner alltid på dörren fast jag låst, är jag stressad kan jag oroa mej att jag inte låst alls, samlar på olika saker som jag sedan ilskar mej på för att dom e ivägen

• Marie-anne

jag snubblar alltid på saker, fast jag ser dom, glömmer i min lilla etta vad jag ska hämta från köket till vardagsrummet, lägger bort saker i samma etta och blir vansinnig när jag ej hittar dom! vet att jag har tre katter men snubblar ibland på dom ändå=),

• Marie-anne

hm ingen som vågar erkännaFlört
    själv gillar jag klockor, har 30st, samlar på kapsyler, nyckelringar, mjukisdjur, fotbollsrealterade saker, hockeysaker då jag gillar BIK karlskoga!

• ninaflower

Som barn samlade jag på bokmärken och klistermärken...
    För några år sedan samlade jag på porslinsägg, sådana ägg man kan öppna och lägga saker i.
    Nu samlar jag inte på något.... 

• ninaflower

Glömde skriva om mina porlinsdockor, men de gav jag bort till Myororna när jag flyttade, 

• Marie-anne

ninaflower, är inte dom ganska dyra såna dockor?
    jag har olika ovanor har jag fått berättat för mejFlört jag pratar högt, säger ibland något olämpligt högt, gör folk sura då jag talar om att tex jag inte gillar vad dom gör fast det ej angår mej, men gör dom nån illa eller slår djur, då jäklarDemon

• Kick a Lot

Jag samlar på kranium. Har ett trettiotal av olika djur. Favoriten är en människoskalle fast den är inte äkta, men den är såpass skickligt gjord och ser precis ut som en riktig så den får räknas till samlingen i alla fall.

• ninaflower

Nja, olika prisklasser finns de i.
    Jag gav bort dem för jag tyckte det blev lite otäckt.
    Stirrande blickar och så.  

• Marie-anne

ninaflower aha fick du betalt? men jag förstår vad du menar, skulle sova över hos syrran en inneboende(studentlya) hade en mask på väggen, den fick jag ta ner!

• Marie-anne

oj hittade denna gamla tråd! tja, fortfarande konstig å har blivit 44 år men fortfaranade knasig, iaf enligt andra å nu e ja min hemstad karlskogas största robbanbrobergnörd! o så har ja fått höra att de e någe fel på mej då jag dras till äldre gubbar, vadå har de någe me min bild tro?

• Marie-anne
    Marie-anne skrev 2016-01-13 04:50:54 följande:
    oj hittade denna gamla tråd! tja, fortfarande konstig å har blivit 44 år men fortfaranade knasig, iaf enligt andra å nu e ja min hemstad karlskogas största robbanbrobergnörd! o så har ja fått höra att de e någe fel på mej då jag dras till äldre gubbar, vadå har de någe me min bild tro?
    Fniss! Ja fick höra en dag att ja e karlskogas kvinnliga robbanbroberg!Flörtnåja man kan ju kallas värre!
  • Aniiee

Kul tråd! Eftersom det är du TS som lyft den så "förlåter" jag den =P

Upplysningsvis kan jag säga att jag är helknäpp. Du ska få exempel om en liten stund.

Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee

Ok, en knäpp grej jag ägnar mig åt är att omvandla bilder till korsstygnsmönster och/eller pärlplattemönster. Jag har något hundratal. Men jag broderar ALDRIG. Inte heller lägger jag pärlplattor.

Och så älskar jag listor. Jag har dussintals listor......

Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Marie-anne
    Aniiee skrev 2016-01-22 00:14:21 följande:
    Kul tråd! Eftersom det är du TS som lyft den så "förlåter" jag den =P

Upplysningsvis kan jag säga att jag är helknäpp. Du ska få exempel om en liten stund.
    hehe denna starta ja längesedan! kram

Svar på tråden Nyfiken! vilka konstiga samlingar eller ideer har du, eller annat som kanske är lite konstigt?