Nyfiken! vilka konstiga samlingar eller ideer har du, eller annat som kanske är lite konstigt?
Jahapp! vad vill jag nu då jo, jag undrar om ni har nån ovanlig hobby,eller tokiga ideer, tex samlar plastnappar i band eller sparar på kapsyler eller har massa mjukdjur i sängen eller så! seriösa svar=)
själv sparar jag på kapsyler, nyckelringar, har massa mjukisdjur som alla har namn samlar på klockor, har typ28st, tittar på skräckfilmen fright night flera ggr då jag älskar colin farrell, dagdrömmer om snygga killar så jag går in i stolpar(har hänt) babblar för mej själv, ofta, tror jag är tyst, men har blivit utstirrad kan gå ute och plötsligt börja skratta då jag tänkt på nått kul, memorerar vad jag ska handla, för att sedan i affären glömt det, går ofta och kollar i backen när jag är ute, varför vet jag ej, tänker ej på det, men folk har påpekat det för mej,har ofta hela ryggsäcken full med nått mjukdjur, tex ior, massa grisar i olika färger från Nordeabanken, spelar bingo varje måndag med massa olikfärgade pennor, sitter ofta och knäpper mina fingrar, fast jag vet jag ej borde,tycker alltid jag har gott om tid,men kommer ibland försent , dock ej till jobb eller så, men jag dagdrömmer ofta,jahapp det var lite från mej=)