4misfall på 6 månader
Hej! Jag och min sambo blev gravida i aug -11, i vecka 7 fick vi reda på att det var trillingar. Två veckor senare när vi skulle på koll hos speciallistmödravården hittade dom inget hjärtljud på någon av dom. Så det slutade med MA och skrapning. Blev gravid igen innan ens mensen hann komma tillbaka, slutade med missfall i vecka 6. Blev sedan gravid i feb -12 med slutade också med missfall i vecka 5-6. Blev gravid igen i mars men slutade med missfall i vecka 6 i april. Jag är sjuk i SLE. Men alla prover både jag och min sambo fått tagit ser bra ut. Men nu verkar det som vi har helt plötsligt svårt att bli gravida. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men de senaste två månaderna har jag börjat få lite rosaflytningar en vecka innan mensen kommer igång. Den här månaden blev det likadant, började komma rosa flytningar i typ två dagar sedan slutade det så hade vi sex och då börjar jag blöda som bara den. Det gjorde inte ont bara en massa blod. Jag slutade blöda var utan blod en dag sedan kom mensen igång 3 dagsr innan den skulle kommit. Jag brukar normalt blöda i 3-4 dagar men nu har jag blödigt i 8 dagar och det verkar inte sluta heller. Är det någon som varit med om samma? Vad ska jag göra?