• ericaaa

Hur ska jag hitta en tjej att mysa med?

Hej:) Är en tjej på 22 år som är jättesugen på att träffa en trevlig tjej att mysa med men vet inte hur jag ska göra?
    Är reggad på ett flertalet sidor för ändamålet men allt känns så oerhört oseriöst och det verkar dölja sig killar bakom varenda tjejanvändare:(

Söker både en tjej till mig själv och även nån som vill ha lite kul tillsammans med mig och killen:P

Men hur? Har ni några tips? Bor i Östergötland, Ser bra ut så det är förhoppningsvis inte det som är problemet:)

• Svar på tråden Hur ska jag hitta en tjej att mysa med?
  • Anonym (HBTQ?)

Föreningar för HBT personer? I Malmö finns det i iallafall, där man träffas och umgås. De har ett café, och var på gratis kollo, nu i juni. 5 dagar, tror det är kommunen som ordnar det. Det var för personer upptill 25 år.

Det finns nog i de flesta kommuner.

• ericaaa

Får väl kolla upp om det finns nåt sånt här där jag bor då:)

• Anonym

Hur märker du att det är killar bakom användarna?

• ericaaa
    Anonym skrev 2012-07-15 18:49:11 följande:
    Hur märker du att det är killar bakom användarna?
    Jadå, vill ju gärna ha nån verifiering via cam eller telefon men oftast är både cam och telefonen trasig:)
    Sen en massa tjatande om bilder hela tiden, ganska avslöjande.

Tydligen är det nån oupptäckt fetich hos killar det där:) 
  • Anonym (32)

Jag är betydligt äldre än dig men har samma problem. Gav upp nätet för det var bara idioter som kontaktade en och allt var så direkt och pang på, ingen fingertoppkänsla direkt.. Jag bor i Stockholm som säkert är full av sånna "som jag". Men hur gör man, det är min fråga oxå!

• kexkille

Varför inte använda en seriös dejtsida!!
    Man måste ju inte vara på t ex rena sex och homosidor.
    Finns ju massor av seriösa betalsidor, och dom funkar lika bra om inte bättre!
    Du får lära dig att binda in dina önskemål lite finare och inte vara för rakt på sak.
    Been there done that...
    Busenkelt

• Anonym (EN TILL!)

Åååååh, jag är i samma sits här..
    Har dragits till tjejer sen jag gick mellanstadiet.

Av en slump kom en nyfunnen vän fram till mig för 7 år sen och drog in mig på badrummet och vi hade oralsex!
    Fantastisk upplevelse..

Så jag faller definitivt mer för tjejer än för killar..
    Spanar typ bara på tjejer på stan har jag kommit på..
    Ju mer jag tänker på det, ju ivrigare blir jag!!

Men jag undrar också hur fasen man hittar någon!?

Betalsajter har jag definitivt inte råd med =( 

Och jag bor i en bonnhåla i norr så gayklubbar är det lååångt till ;P 

• Anonym (EN TILL!)

Jaaa.. faktiskt!!!

Hur gör alla andra??
    "det bara blev så"? :P 

• Anonym (32)

Vet inte? Jag hamnar nån stans i närheten på fyllan med diverse vänner. Men d blir liksom inget av d tror d mest är en kul grej..

Svar på tråden Hur ska jag hitta en tjej att mysa med?