Re-operation efter sterilisering, någon???
Hej! har ingen aning om mitt inlägg hamnar rätt nu, men hoppas någon kan hjälpa mig eller har tips om vart jag kan vända mig =) jag steriliserade mig under stor press från min dåvarande make 2007, han var helt bestämd på att vi inte skulle ha fler barn, vår relation bestod av total förnering o misshandel från hans sida, jag var rädd o löd honom trots att jag inte ville sterilisera mig! Jag lyckades efter många år ta mig ur äktenskapet med honom.... idag är jag lyckligt gift med en ny snäll man o vi längtar så efter ett litet barn, min make är 28 år o jag är 31 om någon undrar, så bi är fortfarande ganska unga =) Jag har sökt massor på google om re-operation efter en sterilisering hos kvinnor, chanserna är ca 60% att man blir gravid innom året efter operationen, jag vill väldigt gärna göra denna operation och försöka bli gravid på naturlig väg innan ivf behandlig :) jag undrar om någon här har gjort denna operation? vart vänder man sig? vad kostar det osv? all info är jag enormt tacksam för!!! =) Kram Sandra