Semper Babysemp VS. NaN?
Vad finns det för skilnader, för och nackdelar med dessa två?
Vår lilla kille får nu babysemp lemolac, men jag inbillar mig att han inte står sig på den så länge som han borde utan är vrålhungrig efter en timme igen...
Vad finns det för skilnader, för och nackdelar med dessa två?
Vår lilla kille får nu babysemp lemolac, men jag inbillar mig att han inte står sig på den så länge som han borde utan är vrålhungrig efter en timme igen...
Vi har nan 2 nu, hade nan ha 1 som var jätte mild mot magen. Vi prova semper men hon fick ont i magen
Hur gammalt är ditt barn? Hunger kan ju även bero på tillväxtperioder som ofta infaller runt 3 dagar, 10 dagar, och 3 månader.
Puff!
Vad bra Sweet life! Hoppas du ser lite bättring om någon vecka.
Jag har hela tiden använt baby semp 1 och så använde jag mig av bifidus-vällingen, en flaska om dagen, tills han blev 3 månader. Har funkat hur bra som helst.
Som någon sade så är hungern ofta olika från dag till dag och beroende på faser i bebislivet. Dock om du känner dig tveksam senare igen till just Babysemp så är det ingen större fara att pröva Nan ett tag. Jag hade först Nan och sedan prövade jag Babysemp för det var billigare men jag tyckte inte om den delvis för den smakade annorlunda och pulvret fastnade överallt så jag gick tillbaka till Nan igen. Har inte blandat flaskor hälften osv utan bara gått över och det har gått jättebra. Jag använder bara Nan Pro för att hålla magen igång, så om du märker magproblem senare kan det vara en idé att gå över till Pro istället för originalet. Gjorde stor skillnad för min dotter!
Min son höll sig inte mätt länge ppå semper lemolac. Blev bättre när jag bytte till vanliga semper.
Nan har aldrig fungerat på mina barn.
Dottern fick tok ont i magen och super hård mage (kunde inte bajsa)
Sonen vart stenhård i magen.
Allt blev bättre med babysemp.