Hu reagerar du om du får en prinsessklänning av dinna väninnor i bröllopspresent?
Hur reagerar du, mogen kvinna, om du får en prinsessklänning i bröllopspresent av dina tjejkompisar?
Hur reagerar du, mogen kvinna, om du får en prinsessklänning i bröllopspresent av dina tjejkompisar?
Jag skulle dö av skratt o fråga om de har blivit knäppa i huvudet!
Amen vafan - kunde de inte köpte en flaska skumpa istället?! tänker jag och bli så där lagom halvglad, för de köpte ju i vilket fall något som jag antar att det finns en tanke bakom på något knepigt vis.
Kopierar Lolas svar och tillägger att jag skulle bli myckrt förvånad.
Halvglad (nån tanke måste de ha bakom?). Tackar artigt och använder den i nåt raffigt rollspel i sängen sedan, hahaha.
jag hade nog också skrattat och utgått från att det var ett skämt och att de hade den riktiga presenten gömd bakom ryggen:)
Blivit helt perplex
Jag skulle nog tro att det var en (förhoppningsvis skämtsam) pik mot mig och bröllopet i övrigt. I linje med det där "PRINSESSA FÖR EN DAG"-behovet som många vuxna kvinnor verkar få när det gäller vigslar.
Hahaha, jag hade börjat gapflabba och undrat vad det är för fel på dom egentligen :P Men kul hade det ju varit, dock väldigt oväntat...
Över själva klänningen hade jag ju inte blivit glad men jag hade tagit det som ett skämt och blivit glad för skämtet :P
Hade mina väninnor gett mig en prinsessklänning i bröllopspresent så hade jag fortfarande skrattat. Och då är det snart fem år sedan jag gifte mig...