• Marcus121

Någon av er som landat någon som arbetat i affär`?

För att göra en kort historia kortare.
    Singel sen 4år. Med en dotter full tid på 5år.

Bor i en liten stad.
    Kassörskan i lokala affären. Ger mig lite konstiga blickar och blir röd om kinderna när jag pratar med henne.
    Så hon är nog intresserad.

Hur ska jag gå vidare utan att totalt skämma ut mig om jag missuppfattat hela grejen?.
    Vill gärna inte åka 3-4mil för att handla. =D

Några tips?

• Svar på tråden Någon av er som landat någon som arbetat i affär`?
  • RickardPihlgren

Varför inte bara göra något så simpelt som att bjuda ut henne på en bit mat? Typ: "Du verkar vara en mysig person så jag tycker vi borde träffas nån kväll o käka något gott." (fördel om du är mer framåt så en o fråga mjäkigt typ som: "Skulle du kanske eventuellt möjligen kunna tänka dig att gå ut o äta med mig?" för då utstrålar du osäkerhet o nervositet och det är inte så värst attraktivt enligt kvinnor. möjligtvis gulligt men inget dom dejtar i första hand.) Utan du ska mer eller mindre tala om för henne att ni ska ut o käka. försök o bestäm tid o plats på en gång men har hon det stressigt i kassan så byt nummer för att fixa det senare.. o för guds skull så vad hon en svarar eller vad som en händer så ge henne ditt nummer iaf (ha en förberedd lapp i fickan) för hon kan ju alltid ändra sig o höra av sig ;) 

Kapittel 2: Att fixa en dejt är offtast inte det svåraste utan det är att vara avslappnad och sig själv under själva D-day.. så dom råden får någon annan komma med för jag blir stel som en fiskpinne o fuckar alltid upp själva dejten även om jag är bra på att fixa dejterna..

Lycka till!! 

• RickardPihlgren

Go for it cowboy ;) det går nog bra ska du se.. Ett tipps för träffen som brukar få mig mer avslappnad är iof att försöka hitta på något mer aktivt först typ som bowling, biljard, gå på nån utställning.. då gör man något på samma gång som man kan lära känna varann lite mer innan man ska käka/fika.. mat/fika på en gång brukar bara kännas som ett stort korsförhör där man måste svara rätt på frökens frågor för att klara provet på samma gång som man måste prestera o ställa rätt frågor för att vara av vidare intresse.. 10 ggr värre en en jobb intervju enligt mig vilket förklarar varför jag brukar bli så nervös o stel o paja hela grejen :( Nej att hitta på något innan är grejen.. då hinner man känna av läget lite på ett annat sätt o man hinner komma in i någon form av komfortabel zoon. Lycka till nu.. go and get hur, Tiger!! ;) 

Svar på tråden Någon av er som landat någon som arbetat i affär`?