För snabb utlösning (killar) hur snabbt / pinsamheter
Killar, hur snabbt har ni kommit?
Tjejer, hur snabbt har er kille kommit?
Antar att det döljer sig en del pinsamheter här... berätta hur det gick till .-)
Killar, hur snabbt har ni kommit?
Tjejer, hur snabbt har er kille kommit?
Antar att det döljer sig en del pinsamheter här... berätta hur det gick till .-)
Jag och min sambo prata om det där en gång.. varav bestämde oss för att klocka =) Hamna på 2 minuter och 30 sek. tror inte vi gjorde något speciellt... hade bara ställt in oss på att göra det så fort som möjligt =D
Annars var väl första gången på köksbordet för honom/oss... och det var fullt okontrollerat och hamna då på ca 3 min.
Själv har ja lyckas spruta i slidmynningen, innan man ens har kommit in.
Då var man upphetsad, men det är nog nått som drabbar många killar, speciellt kanske när man är ung å har lite svårt att behärska sig
Jag kom engång redan under förspelet när hon drog i snoppen. Det tog inte lång tid heller. Brydde mig faktiskt inte speciellt mycket, men hon var lite besviken och hon sa att hon fortfarande var kåt. Jobbigt sen när några tjejbekanta hamnade på samma fest som henne och hon berättade. Alltså när det begav sig. Detta ett tag sen och jag var i 18-19 och hon 16. Det var tur att jag kom utanför henne, mardröm att göra henne gravid om jag tänker tillbaka. Hon är nog en strulpelle idag.
Vid snabbisar brukar min partner fråga: "hur snabbt kan du komma"...hm...brukar gå på 30 sek ung. beroende på hur länge sedan det var jag kom senast och hur upphetsad och hård jag är innan jag tittar in.
Jag kom en gång när jag låg och slickade en tjej var inte så erfaren var fruktansvärt kåt det blev lite blött i kalsongen men hon märkte inget den stog i alla fall efter det så då kunde jag fortsätta.
Jag kom engång redan under förspelet när hon drog i snoppen. Det tog inte lång tid heller. Brydde mig faktiskt inte speciellt mycket, men hon var lite besviken och hon sa att hon fortfarande var kåt. Jobbigt sen när några tjejbekanta hamnade på samma fest som henne och hon berättade. Alltså när det begav sig. Detta ett tag sen och jag var i 18-19 och hon 16. Det var tur att jag kom utanför henne, mardröm att göra henne gravid om jag tänker tillbaka. Hon är nog en strulpelle idag.