• MammaMea

Mammor i Borås

Söker mammor i Borås att umgås med! Är så tråkigt när ens "vänner" inte vill umgås bara för att man har barn. Har inga vänner i närheten med barn. Skulle vara kul att umgås med andra mammor som har samma intresse som jag: mitt barn! :)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • emmak

Jag bor inte i Borås men väldigt nära
    :) i Kinna bor jag :)

• MammaMea

Hej hej! Ja kinna vet jag vart det är :) vem är du då? Själv är jag 25 har en grabb på 1,5 år

• emmak

Jag fyller 21 i oktober, har en son som blir 4 i november och en son som blir 3 veckor på måndag :)
    Pluggar på distans till undersköterska och kommer plugga hela mammaledigheten, är klar i juni nästa år :) vart i Borås bor du?

• MammaMea

Åh grattis till din nyfödde! :) jag bor just nu på sjöbo men håller på att leta störra lägenhet så familjen kan bli större här med :) har det blivit en stor omställning nu med 2 barn? Funderar lite på hur man ska få tiden att räcka till :)

• emmak

Det är väldigt stor omställning. Store killen är inne i en trots period dessutom så det är smått kaotiskt. Än så länge går det bra nu när sambon är hemma. Vet inte hur det ska gå när han börjar jobba. Men allt går :)

• MammaMea

Ja jag kan tänka mig detta :) men går din stora kille på dagis och så eller?

• emmak

I vanliga fall men nu har han "sommarlov" dagis är stängt i 4 veckor och reservdagiset ligger så långt bort så det blir bara dumt.
    Går din på dagis? :)

• MammaMea

Ja men det är stängt här med så jag valde att vara mammaledig dom här veckorna! Är du uppväxt i kinna? Jag har bott i urskogarna i mark som barn :)

• emmak

Har bott här så gott som hela livet. Bodde en sväng i Fritsla också i några år :) vart har du bott?

• emmak

Ja det var verkligen urskogen :) hur länge sen är det?

• MammaMea

Haha ja det kan man säga! Flyttade därifrån när jag var 11 så det är ett par år sedan :)

• emmak

Ja det var ju ett tag sen :) känner du någon här bortåt nu? :)

• Twizz

Hej! Jag startade precis en liknande tråd :) jag har en son på 6 veckor och en dotter på 7 år och hade gäfna setts för att fylla ut alla regniga dagar i den här stan :)

• J K

Jag är 23 år och har en son på 23 månader och en dotter på 4 månader, bor i Borås (men har också bott i Fritsla under några år, hehe)

♥ Benjamin hösten 2010 & Isabella våren 2012 ♥
Svar på tråden Mammor i Borås