• lerumstessan

Vill du ha stöd av en doula under förlossningen?

Hej!

Mitt namn är Therese, jag har fött 2 barn själv och jag är utbildad doula genom en ODIS-godkänd doulautbildning på födelsehuset i göteborg. Jag är helt färdigutbildad men för att jag ska få mitt certifikat så behöver jag doula på 3 förlossningar.

Vill du ha med en doula på din förlossning som kan erbjuda stöd, massade, avslappning, andningstekniker, en länk mellan er och förlossningspersonalen och som kan erbjuda en känsla av lugn och trygghet genom hela förlossningen? Kanske du är rädd från tidigare dåliga erfarenheter eller bara nervös inför det okända som komma skall? Jag hjälper er gärna att få en så bra förlossningsupplevelse som möjligt helt utan kostnad.

Låter det intressant så kontakta mig gärna så kan vi prata mer. Vi träffas alltid först och pratar igenom saker och ting och känner ni att personkemin inte stämmer eller att ni helt enkelt ångrar er så är det helt ok också! Huvudsaken är ju att ni får det som ni vill ha det när erat barn kommer till världen!  Jag tar uppdrag i och runt göteborg, på möldals sjukhus, östra och varberg.

Fråga mig gärna vad som helst om ni är nyfikna!

~¤~Ally 090617 Eddy 110205~¤~ jagochyna.blogspot.com/
  • Svar på tråden Vill du ha stöd av en doula under förlossningen?
  • mortilltre

Kul!! Jag skulle vilja skriva EXAKT samma som du faktiskt =) Har också gått utbildningen (fast i Alingsås) och söker nu två förlossningar att närvara vid. Jag tar uppdrag på Kss och Näl. Så som Lerumstessan skrev - HÖR GÄRNA AV ER!

• Skrutt 83

Vad roligt! Här är en till som gått ODIS-utbildning men i Stockholm. Har doulat en förlossning så har två kostnadsfria förlossningar kvar att doula innan jag får mitt certifikat. Jag tar uppdrag i hela Stockholm och jag doular både par och ensama kvinnor.

Så om det är någon i Stockholm som är intresserad så får ni hemskt gärna inboxa mig så berättar jag gärna mer om doulandet och vem jag är som person.