• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • Eliasmamma

Jag är hemma med vår son på 8 mån, kommer en bebis till i december :) jag är 30 år och sambon blir 34 och vi bor i linköping

• MammaLkpg

Härligt! Men några fler måste det väl finnas här i stan??Glad

• BomBem

Jag är hemma med min son som blir 2 år i september, o så har jag en liten i magen som väntas titta ut om nån dryg månad. Har också gått på öf i berga, men jag vet inte. Lite svårt att komma in i gånget där kände jag. =)

• fröken

Jag bor inte i Lkpg, utan i Åtvid, men söker nya kontakter. Går hemma med min minsta som är 4,5 månad nu. Har två barn till, 4 och snart 7 år, men de är i skolan/på dagis så då kan man hitta på nåt.

• Florcita

Jag är hemma med 2 barn. Skulle också tycka fet vore skoj att ses. Är tråden vaken eller har har ni släppt?

• MammaLkpg

Oj nu börjar det trilla in folk, vad kul Glad Jag har som sagt en son på nu snart 6 månader och planerar att vara hemma året ut iaf. Det verkar ju vara en vild blandning på barnens åldrar men det gör ju absolut ingenting Glad  Vad säger ni, dra ihop en träff?

• Florcita

Jag följer gärna med på en träff Helst något där barnen kan röra på sig lite

• MammaLkpg

Trädgårdsföreningen brukar väl funka isf? Så jäkla tråkigt väder nu baraRynkar på näsan

• Florcita

Ja trädgårdsföreningen eller vilken lekpark som helst funkar alldeles utmärkt för oss

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????