• mor 3barn

Hur ska jag få min dotter att vilja ha byxblöjor??

Hej har en dotter på på lite över 7år.
    Hon är sängvätare (Kissar i sängen) .
    Det håller på utredas av läkare vi har testat allt minerin näs spray tablett larm matta men inget funkar.

Ni till frågan:
    Det är så att hon använder Libero Comfort fit 7 alltså knäpp blöja.
    Hon vägrar helt att ha byxblöjor.
    Det borde ju vara lättare för henne att ha byxblöja.
    Tar man upp det så säger hon att de inte är lika bekväma som knäppblöjorna.

Hon har ju fått till det och kan ta på dem själv ibland vill hon ha hjälp.
    nån som vet hur vi ska få henne att välja byxblöjor??

• Svar på tråden Hur ska jag få min dotter att vilja ha byxblöjor??
  • Pickeli

Varför vill ni att hon ska ha byxblöjorna? Jag fattar inte vad problemet är?

Google it!
  • mor 3barn

Varför vi vil att hon ska ha byxblöja är för att det finnes inte större med knäppning samt så är hon nu så stor så att hon behöver inte blöjor med bäbis mönster.
    Byxblöjorna är mer diskreta i utsendet.

Vet att våra argument kan låta dumma och att hon själv borde få bestämma.   

• Pickeli
    mor 3barn skrev 2012-06-21 11:40:09 följande:
    Varför vi vil att hon ska ha byxblöja är för att det finnes inte större med knäppning samt så är hon nu så stor så att hon behöver inte blöjor med bäbis mönster.
    Byxblöjorna är mer diskreta i utsendet.

Vet att våra argument kan låta dumma och att hon själv borde få bestämma.   
    Inte ens bebisar BEHÖVER blöjor med bebismönster. Det är väl ingen som ser blöjorna förutom ni. Och ja era argument ÄR dumma. Givetvis ska inte din fåfänga gå ut över vad som är bäst för dottern, hör du inte själv hur korkat det låter?

Om jag inte helt missminner mig så är ICAs blöjor helt vita. Testa dem då om det är så viktigt för DIG att det inte är fel mönster på blöjorna.
    Google it!
Svar på tråden Hur ska jag få min dotter att vilja ha byxblöjor??