• Anonym

    Conceive plus någon?!

    Någon som testat det befruktningsfrämjande glidmedlet Conceive plus och blivit gravid? Hoppas någon här har testat det, första månaden jag och min man kör med det...skulle vara kul att se hur det gått för andra Glad

  • Svar på tråden Conceive plus någon?!
  • Sallsan

    Hej. Nu var d rätt längesen du skrev detta men jag svarar ändå. Två av mina vänner har använt dessa och blivit gravida direkt utan Positivt resultat i flera år! Jag själv har precis beställt o ser fram emot att testa dom! Hur gick det för dig? Kram

  • Anonym
    Sallsan skrev 2012-11-22 00:37:27 följande:
    Hej. Nu var d rätt längesen du skrev detta men jag svarar ändå. Två av mina vänner har använt dessa och blivit gravida direkt utan Positivt resultat i flera år! Jag själv har precis beställt o ser fram emot att testa dom! Hur gick det för dig? Kram
    Måste bara fråga, när du skriver "flera år", hur många år är det? Hade de gjort IVF? Utredning?
  • Sallsan
    Anonym skrev 2012-11-24 15:36:58 följande:
    Måste bara fråga, när du skriver "flera år", hur många år är det? Hade de gjort IVF? Utredning?
    nej, de har försökt på egen hand. jag har inte provat mina än, min sambo är skeptisk till detta och tror inte alls på vad de utlovat.. har du provat?

  • Sallsan
    Sallsan skrev 2013-03-24 12:18:06 följande:
    nej, de har försökt på egen hand. jag har inte provat mina än, min sambo är skeptisk till detta och tror inte alls på vad de utlovat.. har du provat?

    den ena tjejen hade försökt i 3 år, dock inte på samma vis som mig. hon tog det mycket bättre, en annan har ju gett sig in på både naturmedicin och att stå på huvudet! Den andra tjejen vet jag inte riktigt hur länge de försökt, men de har ett barn sedan innan.

  • zezzan80

    Nu är ju detta en gammal tråd, men jag ville bara dela mina erfarenheter av Conceive Plus då vi försökt bli gravida med ett syskon i c:a två år tid, till i våras då jag beställde en förpackning och två månader senare testade jag positivt. Om det beror på den här produkten låter jag vara osagt, men i alla fall så verkar den inte försämra chanserna att bli gravid och det är ju bra i sig.

    Lycka till allesammans! :)

  • Waitinsk

    Hej!!
    Gammal tråd men närmsta jag hittar.
    Någon här som vet om de skall tas typ dagen för mensen eller när i cykeln man ska börja ta dem?
    Jag har så oregelbunden cykel redan så vill inte strula till det mer än vad som behövs 😊
    Och ska de tas konsekvent hela månaden utan avbrott? 
    Många frågor hehe 

  • Anonym (J)

    Jag tror detta handlade om glidmedlet och inte tabletterna 

    vi försöker få syskon och detta är första cykeln vi testat med glidmedlet. Vi får se? BIM om två dagar.  Det känns dock som att jag blir besviken denna månaden också. Vi har försökt i sex månader nu. 

Svar på tråden Conceive plus någon?!