• Aapple

akta graco evo

Någon som har en sådan eller sett en sådan vagn. Det är ju en vändbar sulky!

• Svar på tråden akta graco evo
  • notice

Jag har provkört den och kommer köpa inom kort. Smidig vagn som stämmer in på mina kriterier Glad

• LMH84

Är jättesugen på en sån. Vill gärna provköra först då det står mellan en evo och en brio spin. Hur stabil är den? Är den som en ordenlig sulky eller mer som en resevagn?
    Blir precis tokig på att inte hitta nån att prova! 

• MayCai

Åh jag har beställt den osedd...:/ Hoppas verkligen den lever upp till mina förväntningar, men jag ska inte ha den som enda vagn (tror jag) Därför den endast har dämpning på framhjulen och hjulen är av plast eller likn... Jag tror det blir jätte stötigt med liten i så jag kommer ha den i bilen och användas som shoppingvagn mestadels.
    Hoppas dock att jag blir överaskad så jag kan sälja alla andra vagnarna..;)

• LMH84

Vore toppensnällt om du vill berätta när du har fått den, hur du upplever den? Jag väntar på att den ska komma till en affären i närheten så jag kan prova. Är rädd att bli bevsiken om jag köper den "o-provad"

• MayCai

Jag avbeställde den och köpte en brio go istället nu när det var en bra deal på 12:or.
    Hoppas ni blir nöjda iallafall

• notice

Och jag köpte en Britax B Smart 4, den kändes mer stadig och rejäl. Lite samma typ av vagn, båda har dålig stötdämpning men evon har mindre hjul och där med mer ostadig. Tyckte jag iaf..

• LMH84

Jag provade den, men tyckte den var lite stum (och även ganska liten!) Köpte en brio spin idag istället, mycket nöjd Skrattande

• maria8109

Ingen som provkört den, mer än i butik? Vi var och klämde på den i butik för nån vecka sen och blev hel sålda beställde en omgående men har inte fått den än! Vi ska ha den som enda vagn, med liggdel

Vore roligt att höra från nån som kört den, kanske med en bebis i!

Linus 04 Anton 06 Trean på jäsning
  • Javisst

Någon som fått hem denna ännu som vill berätta vad ni tycker? Funderar på att köpa den som ett kompliment till min andra och ha EVOn som shoppingvagn och mindre promenader.

• dicny

Är det någon som vet om det går att ha en ståbräda på stången baktill eller är den kopplad till bromsen?

• koliko

Jag köpte och fick hem min Acta Graco Evo igår,kört runt med den under dagen idag både på asfalt och grusväg och det gick jättebra,och jag är jättenöjd! Den har alla funktioner som jag var ute efter. Köpte en röd och färgen är jättefin i verkligheten. Den är liten och smidig,och den är liten ihopfälld. Om ni har några frågor så är det bara att ställa! :)

• Mrs TH

Jag är kluven. Vill ha en vändbar vagn med svängbara framhjul till yngsta dottern( 1år). Har både en scooter S och en babytravel amsterdam. Har egentligen hjärtat inriktat på en EL ozone el brio go men försöker hejda mig och köpa en billigare vagn. Yngsta vill just nu åka bakåt men det kan ju ändras snabbt. Då får hon ta scootern och så köper vi en crescent compact till systern. Har hittat en 1 år gammal evo för 1200kr och så har jollyroom rea1995kr på evo. Funkar de i snö? Hur är de att köra? Är rädd att den ska kännas stum och ranglig. Eller så köper vi en compact åt syrran nu och flyttar lilla till scootern. Det var rea på crescent också.

Svar på tråden akta graco evo