• Dalatös

Äntligen ett plus efter år av kämpande (ICSI) ET 20120609, följas åt?

Hej,

Jag och min man har kämpat i många år för att bli med barn när vi för 6 månader sedan fick reda på att hans "killar" inte simmade. Vi har precis genomgått får första IVF/ICSI och har fått ett plus på stickan!
    Är nu på RD 9 och undrar om fler vill följas i denna kamp mot oro, ångest och ren och skär lycka! Glad

• Svar på tråden Äntligen ett plus efter år av kämpande (ICSI) ET 20120609, följas åt?
  • Madelene1302

Hej! GRATTIS! Vi har också precis fått ett plus! Det kom dit på alldeles egen hand och jag har ingen erfarenhet av IVF/ICSI men jag följs gärna åt ändå, om du vill! Startade en liknande tråd tidigare idag - BF februari -13 :)

• Dalatös

Ja det spelar ingen roll! plus som plus :)

Då är du lite längre gången än mig, jag har BF 25 februari. Hur mår du då? Känner du av det?

• Madelene1302

Jag mår bra tycker jag, det enda som känns är spända (och stora!) bröst samt lite svårt med maten. Mår inte illa men blir liksom proppmätt på en gång. Sen är jag lite skakis på morgnarna :) Du då?

• Dalatös

Vad skönt! Jag känner faktiskt ingenting i brösten. verkar vara bland det vanligaste symptomet så jag vill nästan göra det haha... Dock är jag liksom du lite skakis innan frukost och sen har jag rejäl molvärk i magen och har lite ont i ryggslutet. Sen är jag galet trött men kan ändå inte sova.. lite surt.. ;) Var plusset planerat?:)

• Madelene1302

Ja, man nästan VILL känna alla dessa symtom, lustigt :) Plusset var planerat in i minsta detalj men det gick fortare än vad vi trodde, jag tog ut min kopparspiral precis efter mens och två veckor efter det blev jag uppenbarligen gravid :) Vi (och särskilt min sambo) hade räknat med att det skulle ta sin lilla tid så det blev snabba vändningar! Vilket vi såklart är jätteglada över. Så våra graviditeter verkar vara varandras motsatser, i alla fall avseende hur de blev till ;) Men vad härligt det måste kännas för er att äntligen vara gravida! Kan tänka mig att de senaste åren varit fyllda av oro och tankar. 

Svar på tråden Äntligen ett plus efter år av kämpande (ICSI) ET 20120609, följas åt?