• LoveMum

nya kontakter, nya vänskaper

Är hemma mamma med två pojkar 3 resp 4 år ...andra föräldralediga i grannskapet har börjat jobba igen så har börjat bli lite ensamt....kollar därför runt efter lite nya kontakter och vänskaper...

Bor i hus på Tjörn med man och barn...

hör gärna av er...

kramen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-18 20:59
    jag buffar lite här .....

• Svar på tråden nya kontakter, nya vänskaper
  • hjärtat02
    LoveMum skrev 2012-06-16 08:58:22 följande:
    Är hemma mamma med två pojkar 3 resp 4 år ...andra föräldralediga i grannskapet har börjat jobba igen så har börjat bli lite ensamt....kollar därför runt efter lite nya kontakter och vänskaper...

Bor i hus på Tjörn med man och barn...

hör gärna av er...

kramen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-18 20:59
    jag buffar lite här .....
    nya kontakter o vänskap är alltid roligt. bor på orust o kollar efter samma sak. 
  • Campdyron

Hej! Vi är ett gäng mammor som träffas i batania på Rönnäng kl 10 på tisdagar alltså Tjörn. Annars börjar jag med träning för endast tjejer/kvinnor den 4 oktober i blekets gymnastiksal. Bra sätt att träffa andra. Skicka gärna sms om ni väll träffas 0737-344317 ellen

• hjärtat02
    Karin 748 skrev 2012-12-07 19:06:05 följande:
    Var på tjörn är det ni bor?
    jag bor på Orust. (varekil)
  • Karin 748

Jaha, det stod tjörn i trådstarten. men den var ju ett tag sen i och för sig :)

• Karin 748

Skärhamn. Så, ganska långt från orustdelen :D Men har en kille som fyller 3 i dagarna och en till på g :)

• LoveMum

Oj upptäckte nu attt jag inte kollat denna tråden på ett tag..Vi bor i Höviksnäs och tar gärna upp kontakten och se om det kanske kan leda till gofika och lek..

• Karin 748

Ja våra pojkar är ju i ungefär samma ålder så det hade ju varit roligt. :) Är du från tjörn från början eller är du "utböling"? :)

• LoveMum

hihi jag är en sann utböling men min man år från Skärhamn. Omöjligt att hitta hus som va stort nog där så vi hamnade i höviksnäs...trivs bra...

• Karin 748

hur gammal är din man? tänkte eftersom båda våra män är skärhamnare :)

• LoveMum

min man är född -81. hur gamla var dina barn? går dom på dagis? mina barn går 15h / v

• Karin 748

Han är 82a. Sonen är 3år, just nu går han ca 25-30 timmar i veckan. Beroende på mannens schema. Men kommer gå ner till 15 när nästa kommer i mars. Bor ni långt ner i Höviksnäs? Två i min gamla mammagrupp bor ganska långt ner i höviksnäs, och mannens ena kollega bor i de nya hyreshusen ganska nära skolan

• LoveMum

aaah då kanske dom känner till varandra...våra män. Jag vet inte om det anses som långt ner men vi bor bakom skolan. solbacken heter det. var i skärhamn bor ni? vi bodde i kroksdal innan vi hamnade här...va kul med tillökning. graviditeten varit uthärdlig?

• Karin 748

Vi bor på Storgatan, ganska nära Capri. Graviditeten har haft mer att önska när det gäller uthärdlighet, men nu är den snart över i alla fall :D

Vad heter din man?  

Svar på tråden nya kontakter, nya vänskaper