WOW! Lchf/viktväktarna
Jag insåg iförrgår hur min kropp såg ut. Jag visste att jag behör gå ner ca 20kilo men jag kunde inte "se det" Förräns jag var i omklädningsrummet och skulle prova ut lite kläder. (vilket jag inte gör alls ofta) Nu bestämde jag mig att jag ska till varje pris äta nyttigare, mindre och röra på mig mer. Så här får det bara inte vara! Så jag har min viktväktar sida på internet som jag har slafsat lite med och sen så är det den berömda lchf dieten som ska vara så himlans bra. Så jag har slått ihop båda två! Jag ska inte äta något bröd eller pasta/ris/potatis. Igår var min första dag som VVLCHF:are och jag gick redan ner två kilo. Ja. vatten säger ni då säkert, men jag har även gjort xtravaganza och där gick jag också ner två kilo på en dag utan att äta något! Vilken kick! Och jag mår redan superbra! Igår var jag lite lite hungrig innan lunch men idag aå är jag inte alls hungrig det minsta! Det känns så bra att jag nu äntligen har bestämt mig för att äta ordentligt nu. Hoppas att det håller i sig och att jag inte tröttnar utan kan leva såhär!