• Margaux

Chicco LiteWay Sulky

Tänkte i dessa semestertider lägga upp en liten recension på vår senaste familjemedlem; Chicco LiteWay.

Lätt, stabil och med fullt liggläge. Intuitiv funktion och snygg design! Toppbetyg från mig! Vi bytte upp oss från en Infanti och detta är otroligt mycket bättre...... Valde en röd och den har fått full poäng hos sonen, som inte velat sitta i annat den den kom hem!

Valde till bygel också och det känns praktiskt och bra. Den kom med tillhörande regnskydd! Nu ser vi fram emot semester!!

• Svar på tråden Chicco LiteWay Sulky
  • Litenåfin

Vi med. Fast jag avskyr den. Kanske för att vi till vardags kör en bugga och den här känns som rena skräpet.

• Margaux

Känns inte helt relevant att jämföra en Bugga med en paraplysulky...

• niky40

Håller med. Riktigt bra köp!

• MarieHJ

Har en lusgrå/neonorange. Verkligen super nöjd med den jag med. haft den i 1,5 år och har inget att klaga på.

• Aprilbebisen 2010

Har också funderat på en sån. Hur är den ihopfälld? Liten? Behöver få plats med en Emmaljunga City Cross också i bagaget på semestern (och all annan packning så klart).

• Margaux
    Aprilbebisen 2010 skrev 2012-06-20 22:10:11 följande:
    Har också funderat på en sån. Hur är den ihopfälld? Liten? Behöver få plats med en Emmaljunga City Cross också i bagaget på semestern (och all annan packning så klart).
    Den blir ganska liten men "lång".....
Svar på tråden Chicco LiteWay Sulky