• Milagrosa

Mammalediga 35 +/- i Sundbyberg/Solna och närområde?

Jag är hemma med min 4,5-månaders dotter och njuter av det, men saknar ofta vuxensällskap då jag inte har en enda väninna som är mammaledig. Finns det fler i samma situation som skulle vilja ses för promenader, fika etc? Gärna i området Sundbyberg/Solna eller i närheten, för enkelhetens skull. Jag är 37 år, har två barn sedan tidigare, jobbar vanligtvis på en statlig myndighet men är som sagt var nu mammaledig och planerar att så vara ända fram till augusti 2013. Nu är visserligen semestrarna i antågande och kanske är det få som har möjlighet att ses just under sommaren, men i så fall kan vi ju lära känna varandra i tråden och ses till hösten?

• Svar på tråden Mammalediga 35 +/- i Sundbyberg/Solna och närområde?
  • stjärna04

Hej på dig! Jag är 38 år och är hemma med min tredje och ska vara det till Jan 2013. Känner inte heller någon som är hemma med en liten så det söker jag också,nu bor jag just inte i Solna eller Sundbyberg men har bil så det är inga problem för mig att ta mig dit,bor inte långt bort.

Som du säger nu är ju semestrar på gång och kanske lite svårare att få till något men vi kan väl se hur det löser sig,hör av dig om du är intresserad.......   

• Milagrosa

Hej och va roligt att få svar! Det har givetvis ingen betydelse var man bor, men själv har jag inte tillgång till bil (dessvärre inte ens körkort) men det finns ju så klart tunnelbana också. Jag har delad vårdnad om mina stora barn så de bor med mig, sambon och lillan varannan vecka. Just denna vecka är de hos oss, tillsammans med min sambos barn, så då är det full rulle och min tid att surfa på FL är ganska begränsad, men jag försöker skriva mer på måndag när det lugnat ned sig. Min sambo jobbar ett par veckor till så jag hittar gärna på något kul ganska snart om det går. Känner att jag klättrar lite väl mycket på väggarna här hemma just nu. Hur gammalt är ditt barn förresten?

Svar på tråden Mammalediga 35 +/- i Sundbyberg/Solna och närområde?