• langtar efter min babis

Gulliga sätt att berätta för mannen att Han ska bli pappa?

Jag sitter och fantiserar om den Dagen jag plussar dvs den lyckligaste Dagen I mitt liv och hur jag ska berätta för min man... Har ni några förslag? Skriva på magen är nog min favorit. Tänk att visa upp en mage där det står: Någon här inne längtar efter att träffa dig Eller ett SMS på en bulle I ugnen haha Eller? Mer förslag snälla, inte för det är bråttom dessvärre, vi har redan väntat I över 1 år...

• Svar på tråden Gulliga sätt att berätta för mannen att Han ska bli pappa?
  • Jempa

Köp ett par pyttesmå strumpor och lägg på hans huvudkudde. Eller en lite body med "världens bästa pappa" tryck på :)

• Zara10

Eller baka EN bulle som finns i ugnen när han kommer hem från jobbet :)

• Colisa
    langtar efter min babis skrev 2012-06-10 22:23:54 följande:
    Ja fast jag kom pa att bullen nog inte fungerar da min man ar engelskman & skulle nog inte koppla I hop det haha
    Samma uttryck finns ju på engelska, "a bun in the oven", så det borde inte vara något problem.Glad
  • ThisIsMyYear

Haha nej den med bullen var det nån som försökte med här på fl och han fattade inte och hon blev skitsur och skrev en tråd om det ;)
    Fast hon hade lagt den i mikron för att han inte kollar i ugnen... xD 

• ThisIsMyYear

Haha oj, det var visst en skitgammal tråd, sorry ;) googlade på bulle i ugnen (för att leta efter just den tråden jag nyss nämnde) xD

Svar på tråden Gulliga sätt att berätta för mannen att Han ska bli pappa?